11.8.13

Çocuk Odaları için fikirler

Şuanda yaşadığımız evimiz dayalı-döşeli olduğu için çok fazla oynama yapamıyorum. Yani mesela odayı boyayamam ya da büyük eşyalar filan alamam. Kesin dönüş yaparken bu sefer çok fazla eşya birikiyor, valiz kiloları tutarları maliyetli oluyor ve mecburen orada bırakmak zorunda kalıyorsun.

Daha önce Fas tatilimizden aldığımız nefis lambalarımız Libya'daki evimizde kalmıştı :((( Libya'daki savaştan nasıl kaçtığımızı burada yazmıştım(Şaka gibi geliyor şimdi ya).



Neyse biz fotoğraflara geri dönelim de içimiz açılsın!!

İlham dolu çocuk odaları fotoğrafları koydum, ilham alalım diye..
 Uçuk pembeler, beyazlar, hasır sepetler, rengarenk kilimler. 


Kız çocuk odalarının vazgeçilmezi tabii ki cibinlikler


İnci'nin yatağının ön parmaklıklarını açmayı düşünüyorum. 
O zaman yatak örtüsü de kullanabilirim.



 Kilimler alabilirim


Raf sistemi kesinlikle kurtarıcım olur.


Sepetler de listeye eklensin.


 Ahşap dekoratif harflere bayılıyorum şu ara.


Led light lamba


Oyuncak yayıntılarına en güzel çözüm İkeadan
Fotoğraflar: apartmenttherapy

Hiç yorum yok: