15.8.13

Bisquitte Cafe ve Blogumdaki Yorumlar

Birkaç hafta önce yalnızca bir yazıma yorumları kapatma girişiminde bulunmuştum. Meğersem komple kapatmışım. Ben de diyorum heralde blogumu kimse okumuyor okuyan da yorum yazmıyor :D
Bugün sevgili Ge-ce söyleyince farkettim ve düzelttim. 

Fotoğraflar izmir Kordon'da yeni(aslında 3-4 ay) açılan Bisquitte Cafe'den. Daha önce önünden geçmiştim ama zamanım yoktu, bir kez de oturdum ve herhangi birşey yiyip içmem yasak olduğu için sinir olmuştum :) En son anneciğimle kahve içmek için hemen oraya koştum diyebilirim. 
Çok çok tatlı bir mekan gerçekten. Dekoru hoş hadi onu geçtim ama yiyeceklere, içeceklere ve menüye ekledikleri minik detaylar olağanüstü.






4 yorum:

Alev Özkan dedi ki...

Evet ya kac kez yorum yazmaya çalıştım baktım hep kapalı. Ve bu kafe bir harika. 30 Ağustos'ta gidicem bir uğrarım ozaman.

plndrkn dedi ki...

Önce kısaca bir resimlere baktım sonra yazıyı okudum ve şok oldum. Ben o resimdekini ablan zannetmiştim, hani hep "abla kardeş gibisiniz" derler ya, çoğu zaman bu lafın fazla abartılı olduğunu düşünürüm ama bu resimde gerçekten de öylesiniz :) Maşallah...

vintage peony dedi ki...

Sorma canım ya neyse hallettik :))
Limonata iç oh serin serin..

vintage peony dedi ki...

Canımm sağol.. Bu ara zayıfladı zaten ben ondan yaşlı göstercem nerdeyse :D