15.8.13

Biraz Makyaj Yapsaydık İyiydi

İşe giderken hergün makyaj yapıyordum ama tatile geldiğimden beri iyice saldım :P Sadece bi yerlere gideceksem yapıyorum. Ama stok yapmayı ihmal etmiyorum. Merak ettiğim ve denemek istediğim birkaç ürün vardı. Denedikten sonra acayip memnun kaldım diyebilirim.


Too Faced Allık : Sevgili Hersheyler'in blogunda görmüştüm ve başta ambalajı olmak üzere yapısını da çok beğendim. Ama henüz almadım, listede!



Flormar Smoke Eye Siyah Göz Kalemi:
Müthiş bir göz kalemi olduğunu söylemeliyim!! Çünkü Waterproof, kesinlikle akma yapmıyor. Ben göz içine kalem çekmeyi de sevdiğimden genelde diğer kalemler yan kısımlardan akıyor ve bozuluyor. Ama bu kalem kesinlikle akmıyor uzun saatler hokka gibi yerinde duruyor. Ayrıca diğer kısmındaki süngerimsi aparatıyla çektiğiniz kalemi hafif dağıttığınızda süper oluyor. Aynı  şekilde göz kapağın üst kısmına bulaşma derdi de olmuyor. Ay umarım yeterince açık anlatabilmişimdir nasıl memnun kaldığımı :))


Golden Rose Wonder Lash Maskara : Bazı bloglarda bu rimelin namını duymuştum, kullananlar çok memnundu  o yüzden denemek için sabırsızlanıyordum. Benim kirpiklerim kısa ve seyrek olduğu için her rimel bana gitmiyor. Bu rimel hem dolgunlaştırıyor hem de biraz uzatiyor. 10 point aldı benden. Şansıma da Hobi'lerde 1 alana 2. %50 indirimdeydi. 






1 yorum:

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

o allık çoook üzel görünüyooo :((((
ama o kadar çok allığım var ki alamamaaam:(((