13.8.13

Antibiyotik hakkındaki asılsız iddialarım



Başlıktaki bahsettiğim gibi değildir belki..
Bazen tam bilmeden karar verebiliyor insan, anneyim ben üzgünüm mükemmel değilim. Zaten öyle bir çabam da yok.

İnci Ester geçen haftadan beri hasta.

Nihayet bugün diğer günlere göre çok daha iyi ama. 1 haftadır neredeyse sürekli ateşini düşürmeyle uğraşıyorum. 3-4 saatte bir sürekli yineliyor ya hayret bişey!! İlk defa bu kadar uzun sürdü.

**Verdiğim ilaçların saatlerini karıştırmamak için ilaç adını ve yanına saati yazdım.

4 gün önce Şu yazımda bahsettiğim anti-antibiyotik hareketime başlamıştım.
Ertesi gece saat 1,00de yüksek ateşten tir tir titriyordu.
Normalde bu konularda çok soğuk kanlı davranıyorum. Önce ateşi ölçüp, şurup veriyorum ve su damlalarıyla alnını, koltuk altlarını filan ıslatıyorum. Ama çocuğun zangır zangır titrediğini gördüğümde biran çığlık atmak istedim. Annemi çağırıp onun da bir bakmasını istedim acaba ben yanlış mı görüyorum diye. O benden panik zaten de. Neyse uçarcasına acile koştuk. O doktor da antibiyotik verince ben isyan bayrağımı indirdim ve o geceden itibaren ilaca başladım.

Bugün 4. gün iyileşiyor kuzum çok şükür..




Hiç yorum yok: