13.8.13

50mm Lens







1 - 2 - 3 

Nikon çok ağır olduğu için yanımda taşımak istemediğimi 100000000 sefer yazmışımdır burada :)
 Şimdi ufak çaplı bir çözüm buldum gibi. 50mm Lens alıp makineyi hafifleteyim diyorum. 

Yakın çekim, obje ya da portre fotoğrafları çok beğeniyorum.Uzun zamandır istiyordum ama kullanan bilen biriyle konuşmadan içime sinmiyordu. 
 Geçen akşam sevgili arkadaşım Matissera ile buluştuğumuzda sohbet ederken konu açıldı ve ondan onay aldıktan sonra almaya kadar verdim. 

Wish List pazarına nur yağdı bu ara dimi
Çav!

3 yorum:

Ponti dedi ki...

Bu güzelliğe methiyeler düzmek istemiştim bugün, yorum sorunuyla karşılaşınca mail atmıştım, neyse ki başka bir arkadaşınızda farkedip düzelttirmiş. :)
50 mm lense hayranım, özellikle benim gibi portre hayranları için tak-çık bir lens. Makinasını yeni satmış biri olarak bu fotoğraflar kalbimi kırsa da en kısa sürede aynı güzellikten kendime de diliyorum :)
Sevgiler!

Ponti dedi ki...

Bu güzelliğe methiyeler düzmek istemiştim bugün, yorum sorunuyla karşılaşınca mail atmıştım, neyse ki başka bir arkadaşınızda farkedip düzelttirmiş. :)
50 mm lense hayranım, özellikle benim gibi portre hayranları için tak-çık bir lens. Makinasını yeni satmış biri olarak bu fotoğraflar kalbimi kırsa da en kısa sürede aynı güzellikten kendime de diliyorum :)
Sevgiler!

vintage peony dedi ki...

Yorumundan sonra gördüm çok teşekkürler :)) sen de al güzel fotolar çekelim şekerim xx