31.7.13

Kafein

Bu sabah kahvaltıda canım kahve ve mozaik pasta istedi.

Kahve içmeme engel yok nasılsa.

Neden? Ne engel olabilir ki kafeine, benim sağlığıma mı zararlı, hayır.

Eğer ki karnımda bir can taşıyorsam içmem ben kahveyi.

Fotoğrafı da ameliyat için randevu almadan önce çekmiştim.

Yamacıma defter kalem de almışım ki, sanki yazıcam!

Şimdi elime alsam boş sayfa bırakmam..

Ha sahi.. Hamileyken eritemediğim şu göbeğin bir anlamı oluyordu.

Şimdi spora başlayıp, az yemek lazım!

***

Katar'dan buraya gelmeden birkaç gün önce almıştık sevindirici haberi.

Hamileydim.

Sevindik vesaire...

Hemen İnci'mizi düşündük tabi. Çok garip ama 2 çocuğa birden aynı sevgi verilir mi diye. Elbette verilirdi.

2. gebeliğim olduğu için biraz rahata bağlamışım. 4+1 saatlik yolculuk ve hemen yazlığa gidiş. Koşturmaca..

Eh bi Dr. a gideyim artık dedim. Bebeğimin 9 haftalık olmasına rağmen gelişiminin 5. haftada olduğunu söyledi ultrasona bakan Dr. efendi. Olumsuz konuşunca korktum. Yine de umudumu kaybetmemeye çalıştım. Haftaya tekrar gel bakalım dedi.

Koskoca 1 hafta!!! Geçmek bilmedi günler, saatler en sonunda dakikalar..

Beklenen gün geldi bebeğe baktı, biraz büyümüş ama çok yavaş ve hala kalp atışı yok dedi.

Neyse lafı çok uzattım. Haftasonu Kuşadasındaydık ve kanamam geldi. Acile gittik ve Dr. bulamadığımız için ebe bir ilaç verdi ve istirahat et dedi.

Pazar günü tatili kesip İZmir'e döndüm ve Pts Als'ta bir Dr. gittim. Maalesef bebeğim canlanamamış. Geçen haftadan bu yana gelişimi durmakla kalmamış küçülmüş de..

Azıcık umut pırıltılarım vardı ama diğer yanım da böyle bir sonucu bekliyordu açıkçası. Çünkü gebe gibi hissetmiyordum kendimi, bulantı vs olmamıştı.

Bugün saat 3e randevu aldık. Arkadaşım annemle buluşana dek benim yanımda kalmak istedi.

Kordon'da bir Cafede oturduk.

Bu fotoğrafı arkadaşım çekti.

Çok pozitif hallerde görünsem de içim kan ağlıyordu elbette.

Aslında bunları yazarak sizleri üzmek istemezdim ama çok üzgünüm ve biraz yazarak rahatlamak istedim.

Herşeye rağmen sahip olduklarım için Tanrı'ya şükrediyorum.
Hayatta böyle şeyler de olabiliyor diyerek kendimi avutmaya çalışıyorum. Her işte bir hayır vardır genellemesi yapmadan bitemezdi bu yazı.

Tek tesellim Tanrı'dır.

Dileyin, size verilecek; arayın, bulacaksınız; kapıyı çalın, size açılacaktır.
Çünkü her dileyen alır, arayan bulur, kapı çalana açılır.