20.6.13

Shakespeare&Co Doha

Arada bir firsat buldukca kizlarla kahve icmek ve sohbet icin bulusup toplasiyoruz. Ben tabii Inci pesinden kostugum icin kahve msogumus oluyor :)
Alistik artik bir sekilde muhabbeti yakaliyoruz napalim..


Kizlarla genelde farkli cafe ve Avm'lerde bulusuyoruz, maksat degisiklik olsun. Katar'da Souq Wakif(tarihi carsi) disinda acik alan olmadigi icin Avmlerde takiliyorsun.
Bu kez Dubai'de de subesi olan Shakespeare&Co'yu tercih ettik. Olaganustu bir mekan yapmislar. Ingiliz tarzi ve viktoryen detaylar adeta akiyor. Kendinizi bir Kontes gibi hissedebilirsiniz. Koltuklardan, samdanlara, ciceklere hersey dolu dolu, chic ve zarif. Fiyat olarak normalin bir tik ustu ama deger..


Inci'm poz verdi bana. Sevindim cunku hic poz vermiyordu. Buyuyor kuzucum..


Fotograflarda filtre kullanip mekani oldugu gibi gostermek istedim.

Fotoda neden flu ciktigimizi tahmin edersiniz :) Kipirdak yuzunden tabi.
\
 

Ilk defa Creme Broule denedim. Buzdolabindan direk getirdikleri soguk olusundan belliydi. Genelde tv'de ustunu yakip oyle servis ediyorlardi ama ben boyle de sevdim. UStundeki karamelize aromasi cok hos ve hafifti.