24.6.13

Motifli Koltuk Sali


Doha'da 2 subesi bulunan The One magazasina gittim. Konsept olarak Mudo'ya cok benziyor. Tarzi Mudo'dan cok daha agir cunku Araplar gosteris ve sasaa duskunu olduklari icin, dogal ve sadelik hic onlara gore degil. Fiyatlari tabii ki olaganustu pahali neyse..

Bu koltuk salini orada gordum. Fiyat etiketinde 600 Riyal yaziyordu Turk lirasina gore hesaplayinca 600un yarisi, yani 300 TLye geliyor.

Hatta dun fotoyu Instagramda paylasmistim.
Bazen magazada begeniyorum, ama pahali geliyor, yapmayi bildigim icin alasim gelmyiro, nasil olsa yaparim ben bunu diyorum ama tabii asla yapmiyorum. Zaten cok zor bir model cicek motifleri kabartmali yani epey zamanini alir insanin. Sahsen ben kendim icin konusuyorum, ama eminim aranizda bu modeli yapabilecek becerikli hanimlar vardir.. ;))