29.6.13

Mango&Seftali Tart


Tart yapmak kek yapmaktan daha basit geliyor. En son 1-2 yanik kek faciasindan sonra birisi bana ogretene dek kek yapmaya ara verdim.

Tartta da Cok cesitli tarifler oldugunu farkettim mesela; milfoy hamurlu, yumurtasiz sert hamurlu ve kucuk porsiyonlu zahmetsiz kek tarzinda tarifler var.
Google'da ya da pinterest'te tarif aradigimda bircok cesit tart cikiyor, fotograflarin guzelligine dalip gidince de ne aradigimi unutuyorum :)

En son Fat Mum Slim blogunda gezinirken buna rastladim ve hemen sivadim kollari.

Tarifte sadece Raspberry olan kismini degistirdim. Dolapta mango ve seftali vardi o yuzden. Meyveler birbirine benziyor ama mango daha eksimsi oldugu icin hosuma gitti. Esim de cok begendi bu arada :)


Seftali&MAngolu Tart

Malzemeler
125g tereyagi, yumusak

1 cup pudra sekeri
I teaspoon vanilla
2 yumurta

1 1/2 cups un
2 seftali,
1 mango 



Hazirlanisi
♥ Firini 160 derecede isitin. 20 Cmlik kek kalibina yagli kagit koyun
♥ Tereyagi, seker ve vanilyayi mikserle karistirin, krema haline gelsin
♥ Yumurtalari da ekleyip mikserle karistirmaya devam edin
♥ Unu da ekleyip firin kabina karisimi ekleyin, en son olarak meyveleri uzerine dizin ve firina surun 

♥ Yarim saat pisirin ve sakin yakmayin :D

Afiyet olsun