24.6.13

Doha'da Yaz




 
Katar'da sicaklar iyice kendini gostermeye basladi. Ama sahsen ben asiri sicaklari henuz gormedim. Hos o siralarda Turkiyede olucam ama :))
Asil sicak zamanlar temmuz ve Agustosta oluyormus.
 
 
Yeni aliskanligimiz plaj ve mangal oldu. Genelde Avrupalilarin tercih ettigi bir plaj bulduk. Her hafta oraya gidiyoruz, denizin, kumun tadini cikariyoruz. Cadirimiz olsa gece orada uyuyacagiz odenli bayildik oraya.. Cadir fikri cok cazip geldi ama. En kisa zamanda alip deneyimleyecegiz.
Bazi yerler insana cok iyi geliyor. Bu plaj da oyle iste. Oraya gittigimizde sifirlaniyoruz, desarj oluyoruz. Yeni ve yorucu hafta icin bol bol enerji topluyoruz.
 
 
Esimle yalniz fotografim olmadigina sikayet ederim kimi zaman ama karede Inci kuzumu goremeyince bir tuhaf oluyorum. O kadar butun oldugumuzu hissediyorum ki, o uyurken cekildigim su foto bile beni uzmeye yetiyor. Canim kizim benim..
O gun mangaldaki koze dokununca parmagi yandi, su topladi filan.. Buz koyduk hemen.. Cok garip sanki benim elim yanmis gibi hissettim. Hatta bir sure parmagim uyusur gibi oldu. Su toplayan yer patladi simdi. Krem suruyorum gece, gunduz izin vermiyor cunku :(
 

 
Fotograftaki arkadas sevgili Pinar'in gorumcesi oluyor :) Ne alaka diyeceksiniz tabi.. Yeni tasindilar KAtar'a. Pinar sayesinde tanistik, hos tesaduf oldu.
 



Bir diger aliskanligimiz ise mangalda turk kahvesi. Acaip keyifli oluyor tavsiye ederim. Yalniz cezve kapkara oldu, kullanmadiginiz bir cezveyi kullanmaniz daha iyi olur.