9.5.13

Amsterdam

Selam!
Arayi uzatmadan postlara devam ediyorum.  :))
 
 
 
Koln'de birkac gun kalip, haftasonuna Amsterdam'a gecmeye karar verdik. Inci'yi hayranlariyla(babanne-hala) basbasa birakip topukladik.
Fotoyu yola cikmadan once cekilmistik. O kadar heyecanliydim ki poz veremedim bile :D
Koln Amsterdam'a 2 saatlik yolculuk cok rahat gecti.
 


 


  Aracla gitmek guzel ama otopark sorunu cok gicik! Sehirde zaten arabayla tur atamazsin cunku sehir muhtesem ve bisikletle gezmek olaganustu.. Size tavsiyem eger aracla godecekseniz  mutlaka sehrin disinda bulunan Amsterdam Arena Stadi'nin P+R bolumune park edin.
Hotel rezervasyonu yaptirmaya gerek duymadik. Zaten sadece 2 gece kaldik. Gittigimiz gun nehre ve merkeze cok yakin bir yerde bulduk. Fiyatlar uygun, zaten gece-gunduz disarida olacagimiz icin 3*** oda+kahvalti Hotel Max ta kaldik, gayet de guzeldi. Bisikletleri de oradan kiralayiverdik.

 
Bisiklet surmeyi cok seviyorum. Esim de oyle Didim'de ikimizin de bisikleti vardi. Hatta ben Izmir'de yasarken ise hergun bisikletle gidiyordum.
Herkes ama herkes bisiklet kullaniyor, genci yaslisi, cocuklu, cocuksuz..
 
 
 
 
Dam meydanina kurulmus Lunapark.
 

Yemek kulturu bence pek yok. Ama bol cesitli sokak yemekleri var. Sokak yemeklerine bayilan biri olarak hemen zipladim tabi. Sandvic, Waffle, patates hepsinin de tadi muthis! Sunumlar ve lezzetler olaganustuydu.
 

Peynir hastasi olarak, peynir ve sarkuteri dukkanlarina dalis yaptim. Fotodaki peynir2 yillik tadi cok guzel. Ayni dukkanda Fransiz peynirleri de vardi kalite ve tat bakimindan Dutch peynirlerinin uzerinde oldugunu soylemeliyim. Fume etleri cok merak ediyordum. Turk sucuklarina benziyor ama baharati daha az. Sarabin yaninda atistirmalik olarak super gidiyor.

2.Amsterdam postu da yaparim bence :))
Simdilik optum xxx




 

4 yorum:

nesne dedi ki...

canimmm harika! cok sevindim cok mutlu gorunuyorsunuz :) ozledim!

vintage peony dedi ki...

Canım benimm sağol. Temmuzda kahvaltıya geliyoz incoyla bekle biziiii:))

nesne dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nesne dedi ki...

heyoooo!!! gel de kaynatalim gonsucugum