6.5.13

Almanya

 
Selam!
Almanya'dayiz(Fotoda yani).
Doha'dan Lufthansa ile Frankurt'a varip tren biletlerimizi alip Koln'e cufcufladik. Avrupa'da tren ile ulasim harika fakat epey tuzlu, arac kiralamak daha mantikli o acidan. Mesela Sehirlerarasi 130 Euro :S Ama Tren yolculugunun keyfi bambaska tabi..

Inci kudurugu sakin sakin kahvesini(bos bardak) yudumluyor gibi gorunse de aslinda hic durmuyor! Ben esime gore daha rahatim, o pesinden kosturuyor, bense oturdugum yerden gozumun ucuyla takip ediyorum bi tehlike varsa yaninda bitiyorum. Kendimce fikrim; Her zaman onun yaninda, onu korudugumu bilsin, kendini guvende hissetsin ama ayni zamanda kendini korumayi ve kendine yetmeyi de ogrensin istiyorum. Hepsini ayni anda istemek belki cok fazla gorunuyor, kiminize gore dogru ya da yanlis ama bu benim fikrim.

 

Inci Ester'in ilk Easter'i ^_^
Halasi onun icin rengarenk haslanmis yumurta, sepetler dolusu tavsanli cikolatalar almis. Tatil oldugu icin hersey serbestti tabi :)



Burasi Koln Heumark cok tatli cefelerin, Pub'larin oldugu bolge.

 
Kahve molasi. Neumarkt'ta.
 
 
Koln Katedralinde Paskalya kutlamasi toreni.
Gelin-Gorumce. Bu arada hic kisligim olmadigi icin tum kiyafetlerim gorumcenin gardolabindan. Zevklerimiz ve beden size yakin oldugu icin cok sansliydim.

 
Ayakkabi alisverisimin bir kismi. o_O
 
2. Part'ta gorusmek uzre.
kisses

Hiç yorum yok: