1.3.13

Tatil Planları : Amsterdam-Belçika-Almanya

Selam!
Bu gezi için epey bi heyecanlıyım..Önümüzde vize süreci var sadece ama bakalım umarım alırız ve gideriz. Katar'da ki Almanya Konsolosluğuna başvuracağız. Birkaç gün içinde başvurumuzu yapıp sanırım 10 gün sonra sonuçlanacak.

**

Dünyayı görmeyi gerçekten çok istiyorum.. Farklı insanlar tanımak, yeni şeyler keşfetmek, ve yaşadığının farkına varmak, yenilenmek..

Tuhaf bir şekilde gezime Arap dünyasından başladım ama yavaşça Avrupaya sıçrıyorum sanırım. :)

Okuduğum kitaplardan, izlediğim filmlerden etkilendiğim kadarıyla Dünya çok ilgi çekici, hele Avrupa.. Koskoca bir tarihi barındırıyor. 

Vatanım Türkiye de aynı şekilde tabii ki.. Sadece tarih değil, harika iklimi, lezzetli yiyecekleri ve daha birçok şey..

**

Rotamız Almanya-Amsterdam ve Belçika şeklinde olacak. Herhangi bir tura katılmayacağımız için benim hemen bir tur planı hazırlamam gerekli. Türkiye'deyken Amsterdam cep rehberi almıştım ama yetmeyeceği için  şuradan ve TripAdvisor dan yardım alıcam.

Sizin  bu konuda tavsiyeleriniz ve mutlaka yapmalısın dediğiniz şeyler varsa ve bahsederseniz çok sevinirim..

Sevgiler
Vintage Peony.



5 yorum:

eliz vintage dedi ki...

Merhabalar,kesinlikle brugge'u es geçmeyin derim masallardan fırlamış gotik tarzıyla insanı büyülüyor.En güzel dantel ve goblenlerde orada.Amsterdamı bir tam günde gezebilirsiniz ulaşımı çok rahat,ama beni daha çok etkileyen amsterdamın 20 km uzağındaki marken ve volendam kasabaları olmuştu,Volendam sahil hattı girişinde herkesin akın ettiği bir restoran-fast food tarzı yer deniz ürünlerinde bir numaraymış:)iyi tatiller şimdiden umarım havada güzel olur.Sevgiler

pinosh dedi ki...

trip advisorin city guidelari var. lizbon için olanı indirmistik biz, çok ise yaradı. tavsiye olunur bebeğim ;)

valki dedi ki...

iki ay kadar önce amsterdama gittim hatta bi kaç postta hazırlamıştım....belki fikir verebilir...biz çok ama çok beğendik tekrar gitmeyi de düşünüyoruz...pişman olmayacağınızı garanti ediorum ihihi....brugge' e de gittik ama tavsiyem şu asla ama asla kendiniz araç kiralayıp özellikle de haftasonu gitmeyin, korkunç bi park problemi var...şöle söliim tam iki saat park yeri aradık bulduumuzda da kartsız park edemeyeceğimizi öğrendik hayırsever bi belçikalı bayan olmasa hiçbiyeri gezemeden geri dönücektik^^...şimdiden iyi yolculuklaaar....postlarımın linklerini hemen iliştiorum^^

http://valkisworld.blogspot.com/2013/01/valki-amsterdam-vol1.html

http://valkisworld.blogspot.com/2013/01/valki-amsterdam-vol2.html

http://valkisworld.blogspot.com/2013/01/valki-amsterdam-vol3.html

GeCe dedi ki...

1,5 ay sonra biz de amsterdamda olacağız kısmetse, daha önce gittim ama pek gezemedim bakalım bu sefer iyice belleriz artık :)

vintage peony dedi ki...

Hala hicbirsey yapmadim kizlar, cok tesekkurler hemen bakicam ilk firsatta!