5.3.13

Instagram Gunlukleri

Gunaydin!
Herkese mutlu sabahlar..
Belki suanda calisiyorsunuz, kahve iciyorsaniz, gazete okuyorsunuz veya okula gidiyorsunuz. Umarim yaptiginiz sey ne olursa olsun, ondan zevk alirsiniz. Kimisi bahsettigim seyi "Polyannacilik" olarak gorebilir ama yasamak ve sahip oldugunuz seylerin kiymetini bilmek gercekten muthis bir his.
Nefes aldiginiz icin sukretmek ve hayatin icin milyonlarca rengin oldugunun farkina varmak..!
 

**
Son gunlerde Instagram'da ne yapmisim;
1.Sabah sabah bu guzelliklerin yaninda uyandigim icin cok sansliyim ❤


2. Inci Ester; Cumartesi kizlarla kahvaltiya gitmistik. Inci'ye kisin aldigim elbisesini giydirdim, o da cok begendi :)

3. Qute book; Guzel bir oyalangac.

4.Billie; Yeni yeni heves etmeye basladigim kokeshi japon bebekleri


5.Seker pancari; Tursusunu yaptim ama limon eklememisim, komsuma tabagini dolu goturunce tadina bakip soyledi :)

6. FMS Photo A day; I mad this. Bu yaka cicegini ben yaptim. Gunun anlam ve onemine uydu diye dusunuyorum.


Hiç yorum yok: