12.3.13

Gunluk Makyaj : Basics




Makyajda renklerle oynamayi cok sevsemde genellikle sade tercih ederim. Sabah makyajimin yarisini ise giderken arabada, maskara ve kalem kismini isyerinde yapiyorum :)  Asiriya kacmadan dogal gorunum icin ideal urunler kullandigimi dusunuyorum.

Katar'li kadinlar sabahin korunde full makyaj ve arap yagini baslarindan asagi bosaltip evden cikiyorlar. Fazlaca bakimlilar, e guzel bisey tabii ki ama asirilik var bence.. Avrupalilarin sadeligi yok yani sonucta.

Neyse :)

Benim hergun kullandigim urunler;

  1. Maybeline fondoten
  2. Lancome concelear(fotoda yok)
  3. Deborah beyaz az sedefli far
  4. Deborah seftali tonu allik
  5. Rimmel London waterproof goz kalemi (kiyafete gore siyah, laci ya da yesil)
  6. YSL maskara


Optums x x






6 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

fondoten hariç bende bu çeşit urunleri kullanıyorum gunluk makyajda =)

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

fırçan en güzel oyle pembıs pembıs
her zaman sadelikten yanayım

akıllı secımler olmuş deborahı ben de denesem hıc fena olmayacak sanırım

simple present tense dedi ki...

Arap yağı neymiş lo?
Arap yağı bol buldu mu kıçına sürermiş lafı dooruymuş o zaman :))) hahahaaa bi yaşıma daha girdim

vintage peony dedi ki...

Supersin!

vintage peony dedi ki...

Deborah seviyorum cok simli degil hem de kalici

vintage peony dedi ki...

Evet o laf dogruymus hayatim. bol bol var burada ve surunuyorlar. sana getiricem gelirken :)