5.2.13

Photo a Day yaptim ben

Herkese merhaba! 
Nasilsiniz bakalim, pardon orada kimse var mi demeliyim :)

Ben ise basladigimdan beri buralari iyice bosladim hatta hic ugramiyorum desem daha dogru olacak. Acikcasi calismak beni cok doyuruyor. Diy-miy dikis, nakis hicbirseye elim gitmiyor. Sadece fotograf cekiyorum bol bol.. Yarim gun calismama ragmen gun gecip gidiveriyor..


 
Sevgili blogger arkadasim Doorstepping Instagram da bu fotoyu paylasinca hemen kollari sivadim dogrusu. Fotograf cekmeyi seviyor olsam da bunu bir amac altinda yapacak olmak beni heyecanlandirdi. 

Olay nedir peki?
Avusturalyali bir blogcu annenin gecen sene FMS PhotoADay tag i altinda baslatmis oldugu bir rekabet diyelim. Hergunun basligina gore fotograqf cekip tag i ekleyip instagramda isterseniz Facebook sayfasinda ve blogunuzda yayinlayabiliyorsunuz. Hem egleniyorsunuz hem de yaratici yonunuzu gelistiyor.

Ben 5 Ocakta basladim, yani birkac tane fotom eksik.  
 

5. Gun
-Movement-
Doha Landmark Avm icindeki cocuk oyun alaninda bir havuzun icinde buyuk toplarin icine giren cocuklar.
 8.Gun
-Something begining with T-
T ile baslayan neyi fotograflayayim diye dusunurken ofisteki masamdaki bu zil gozume carpti.

 13. Gun
-Circle-
Dugme dikmek icin igne ararken gozume carpan bir daire.
 
14. Gun
-Something Yellow-
Sari renge bayilirim. Bahari animsatir ve enerji verir. Inci ye aldigim sari elbisenin rengi bugunun basligina cok uygundu elbette..
 19. Gun
-Delicious-
Doha dan ayrilacak olan bir arkadasimin dogumgunu kutlamasi icin disaridaydik. TGI Friday da leziz bir tavugun fotosu efem.
20. Gun
-Something you saw-
Inciyle Souq Wakiftaki petshoplari gezerken bu cicisleri gordum. Opusuyorlardi ^.^


Subat ayi fotolarina basladim bile ;)
Optums.

3 yorum:

e-nsisters dedi ki...

Kuşlara ve toplu iğne fotoları çok hoş olmuş :)) Mimledim seni şekerim blogumuza gelmelisin ;)

Ponti dedi ki...

Harika bir projeymiş bu :) Güvercinler çok şeker, o anı yakalamak da meseledir hani :)
Sevgiler.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.