11.2.13

Peony family in İstanbul

İstanbul'dayız..!

Bu sabah 6.30da yurda ayak basmakla birlikte soluğu Free Shop'ta aldık elbette :)
Gece yolculuğu ne kadar zormuş öyle yahu. Bütün gün sersen gibiydim, kahve içince kendime geldim.

Bir şehre sabah varmak kadar güzel bir his yok ama.

Havaalanından çıkmadan "Trençkot yardım timleri" Sağolsun hemen tedarik etti de üşümedim :)) yani k. Valide hepimize mont göndermiş.

Laptopumu yanıma almadığım için post U iPhone dan yaZıyorum. Aslında fotoların altına yorum yazmayı tercih ederim ama siz yorumlarımla fotoları eşleştirirsiniz bence.

Nutella'yı almadım çünkü başlarsam bırakamam biliyorum. O yüzden sadece fotoğraf çekildik birlikte ;)

Şimdi elimde uzunca yapılacak-yenecek-alınacak listesi var. Onu gerçekleştirmek üzere uzaklaşıyorum ufak ufak.

Öptümss








3 yorum:

e-nsisters dedi ki...

Ohhh :)) Nutella'lı foto süper olmuş,ama iyiki almadın :)

vintage peony dedi ki...

Evet :)))

gooogoook dedi ki...

Nutella'lı harika bir anı fotoğrafı olmuş, ben olsam bırakabilir miydim onu düşünüyorum, off zor bir durum... Bu boyunu ben ilk kez görüyorum. Benim elime iyi ki düşmemiş diyeyim o halde..