17.2.13

Instagram hallerimiz

Herkese selam!
Biz Katar'a donduk bile...
Tatil dedigin sayili gundur cabuk gecer. Zaten kisa bir tatildi ama dopdoul ve keyifli bir yenilenme zamani oldu bizim icin.
Bu tatili kisa tutmamizin sebepleri var aslinda. Nisan ayinda baska bir tatil planimiz var zaten ve IStanbul cok soguk birrrrr.. Nisan ayi surpriz tatilin neresi oldugunu yakinda size de soylucem catlamayin :))


1.Sevgililer gununde annemle Kadikoy'e indik. Birseyler atistirmak icin Zalatta diye bir lokantada tesadufen arkadaslarimizi gorunce cok sevindik.

 2.Akabindeki gun tekrar KAdikoy'e gtimemiz gerekti, Inci Ester ice dogru basmaya basladi. Doktora gostermedik simdilik Nu Bebe den ortapedik ayakkabi almayi yeterli gorduk. Takip edicez eger ilerleme olursa Ortopedi Uzmanina gostericez. Ayakkabi isini hallettikten sonra solugu Mercan balik lokantasinda aldik. Balik ekmeklerimizi yerken Inci de uyandi ve hemen balik yemeye basladi. Yemek yemeye bayiliyor :))

3.Kocamla hatirliyorum en son HAziran ayinda MAdonna konserine gitmistik. Aileler yakinimizda olmayinca cocugu kimseye birakamiyorsun kolay kolay. Biz de hazir annemler bizdeyken Inci yi onlara satip Taksime kudurmaya gittik. Arkadaslarla bulusup once NEvizade sonra Mojo'da takildik. Mojo'da gece 12den sonra sahneye Mizikacilar grubu cikti. Grubun ismi berbat ama yaptiklari muzikler muthisti!! Hele Amy Winehouse'un You know i am no good sarkisini dinlerken mest oldum diyebilirim.

4.Iphone App'i Instaweather'la foto cektiginiz anda bulundugunuz konumun aninda hava derecesini gosteriyor size. Gordugunuz gibi 4 derecede donmaktaydik efendim..



1.Ara sokaklari gezmeyi severim. Bu Atli karincali muzik kutusuna Artistik diye bir dukkanda rastladim. Buyuleyici birseydi. Saatlerce seyredebilirsiniz.

2.Sevgililer gunune aldiris etmesemde Free Shop'ta gordugum kalpli cikolata kutusuna bayilip attim sepete.

3.Gecenin korunde Taksimde Kizilkayalardan islak hamburger yemeden donseydim, kendime cok kizardim bence.

4.Subat ayi foto projesi devam ediyor biliyorsunuz. Bu fotografi ''In your hand'' basligiyla paylasmistim.


Bu defterleri Gratis'te gormustum. Bu ara cok fazla defter almiyorum nedense.Kosebasinda, her yerde ve herkeste  defter goruyor olmanin bikkinligi gibi geldi simdi.
 En muhim fotolardan birisini en sona sakladim millet!
Bu ne ki simdi diceksiniz, anladik valiz fotosu!
Evet valiz fotosu ama esyalarin dizilisine dikkatinizi cekmek isterim. SIK SIk seyahat ediyor olusumun verdigi tecrubeyle gogsumu gere gere soyleyebilirim ki ben cok super valiz yaparim arkadas! Valizin her cm karesini kullanirim. Kirilacak esyayi valize koymaktan hic korkmam cunku 3 5 kat pofidik kiyafetin arasina sardiniz mi hic biseycik olmaz. Kiyafetlerin hepsini oncelikle durum seklinde sariyorum, ardindan puzzle gibi kucuklu buyuklu yerlestiriyorum. Aklinizda bulunsun diye soyledim. Yarin birgun kucuk valiz ve cok esyayla karsilastiginizda bu fotoyu hatirlarsiniz sekerler..


1 yorum:

Melislicious dedi ki...

ne tatlı bir kızın varmış senin maaşallah!!!
valiz hazırlamana hayyran kaldım, ben de senin gibi valizin her cm'sini kullananlardanım ama sen kesinlikle çok ddaha iyisin, örnek alıcam seni bundan sonra:)))
sevgiler!
dün izleyicin olmamışım ben dalgınlık işte izleyicinim artık:P