8.12.12

Lunapark

Herkese merhaba!!

Yuppii sonunda Pcde de internetim oldu. Pc ye format atilmasi gerektigi icin bir turlu giremiyormusuz. Windows ingilizce yuklendi, kendi bilgisayarimda ingilizce klayve olunca garipsedim simdi. Tr ye cevrilmiyormu klayve acep bilen var mi+_)(*&^%$#@ soru isareti bile yapamadim gordunuz mu :)

**
Off! Son 1 ay Inci tanesinin ve benim hastaligimla gecti :( Normalde hastalik konusunda biraz sabit fikirliyimdir malesef. Dr a gitmeyi uzatirim, cogu kez gitmem ve gecer. Inci yi o kadar bekletmiyorum konu yavrucagizim olunca icim ciz ediyo. Cok sukur toparladik biraz da bugun gezmeye gittik ailecenk. 



Villagio AVM icindeki Lunaparktaki donme dolaba, trene ve atli karincaya bindirdik Inciyi. Fotoda ne kadar zipir oldugu belli dimi :) Kucagimda sabit durmuyor bicirik yaw..


Atli karinca fotografi cekmeye bayiliyorum. 


Detaylar bugunden. Apoletli gomlegi buradaki bir magazadan, yaka ignesini de Istanbul da bijuteriden almistim. Kuru kafalari onceden biliyorsunuz.

Artik daha sklikla buradayim yasasinnn!

Ozlemisim burayi fazlasiyla.

Cok optumm


Hiç yorum yok: