22.12.12

Christmas eve

Selaam!
Geçenlerde bir arkadaşımızın evinde erken Noel kutlamasına davetliydik. İspanyol bir aile 9yıldır Doha da yaşıyorlarmış. Aynı sitede oturuyoruz.

Yurtdışında genelde şirketler evleri eşyalı kiralıyorlar. Mesela Libya'da evimizde herşey vardı ama burada çarşaf, tabak vs yoktu ve mecburen almak zorunda kaldım. Bu aldığım şeyler tr ye dönerken burada bırakacağım.

Ben niye anlattım şimdi bunları :) çünkü gittiğim evdeki eşyalar müthişti hepsi acaip Zevkli seçilmiş detaylardı. Dolaplar, lambalar, objeler nefisti gerçekten. Merak edip sordum eşyalar sizin mi diye. Dedim ülkelerine dönerken bu eşyalar nasıl gidecek. Eşi pilotmuş kargo bedava yani.
Hepsini kendisi satın almış ama bazen sade be modern evlere özendiğini söyledi. Ben de eğer dekorasyonu sadeleştirmek eşyalarına talibim dedim. Hazır müşteri heheh 😍
Bu arada Birkaç köşenin fotosunu çekmeyi ihmal etmedim tabi.












1 yorum:

e-nsisters' blog dedi ki...

Sofra hazırlayasım geldi çok fena :))
Yurt köşelerinde yapacağız bir xmas kutlaması , maksat adet yerını bulsun :))