3.11.12

Sıkılıngenler geldi

1aydir buradayım ne zaman sıkılıcam diyordum ben de sekerim.

Sonuçta yaptıgım seyler sınırlı. Mesela birgunum söyle geçiyor;
Sabah incoyla birlikte kahvaltı yapıp islerimi hallediyorum (baZen havuza gidiyoruZ) öğle yemeğini yedirip uyutuyorum, uyaninca açık hava Parkı'na gidiyoruZ ya da kızlarla havuz basında kahve iciyoruz sonra hop aksam oldu gün bitti gitti. Bazı günler
kafamıza esince avm geziyoruz incoyla.
Havalar düzeldi gündüz 30derece civarında olduğu için gündüz dışarı yürüyüşleri yapabilecekmisiz.

İnci saat 9'da biberondan sut icerek uyuyor. Uyku saatini biraz daha erkene çekmek istedim o yüzden bgn 8gibi yatırdım. 8e alisirsa yarından itibaren site icinde yürüyüşe başlayacağım. Sitede ücretsiz fitness gym salonu var ama bana afakanlar basıyor o salonlarda.

Aa siZe yazmayı unuttuğum cok önemli birşey vardı. İnci tanem yürümeye başladı.algisi da değişti. Onun büyümesini iZlemek acaip muazzam bişey. Yavaş yavaş söylediklerimi anlıyor. Nereye gidiyorz diye sorduğumda atta diyor, evet yerine edet dedi bgn :)
Tanrı isteyen herkese cocuk sahibi olmak nasip etsin ins.

Bu blog olmasa ben patlardim herhalde. :)

Bu arada koyduğum fotolar çıkıyor mu, görünüyor mu emin değilim.






Hiç yorum yok: