29.11.12

Qataract


Selam!
Katar'a gelirken fazla kilo sebebiyle kitap getirememistim. Dergi falan aliyorum ama ingilizce, hem de turkce kitap gibi doyurucu olmuyor tabii ki. Cevremdeki arkadaslara sordum, komsumdan ''Olu ruhlar ormani''ni buldum 3 gunde bitti gitti zaten.

 
Nasil yapsam diye dusunurken, aklima birden qataract'a bakmak geldi. Katar'da yasayan Turklerin kullandigi bir forum sitesi. Normalde forum sitelerine pek bakmam ama bu site cok basarili. Surekli guncelleniyor ve bilgi paylasimi cok guzel. Siteye goz attiginizda Opera, sinema haberleri, gezilecek yerler daha bircok sey heran guncel hem de karisik degil.


Kitap arayisinda oldugumu siteye yazdim ve sagolsun Nevin hn. hemen geri donus yapti. Elindeki kitaplarin listesini yayinladi ve nasil alabilecegimiz konusunda bilgilendirdi.

Gecenlerde kitaplarimi gidip aldim. Portobello Cadisina hemen basladim bile.


Bu sadece bir kitap fotografi degil aslinda. Aslinda fotografin icinde sevincim de gizli. O kitaplari oylesine bir dukkandan almadim yani.

Yurtdisinda yasayan Turklerin yardimlasmasi harika birsey.

1 yorum:

Kiraz Limanı dedi ki...

Portobella Cadısı çok güzel bir kitaptır. Seveceğinize inanıyorum.Güzel kızınızı da öpüyorum.
Sevgiler,
Yurdanur