4.11.12

Happy Vintage Peony

Herkese selam!
Dünkü yazımda inceden sıkılmaya başladığımdan bahsetmiştim.

Bugün harika birşey oldu ve ben kendimi biranda is görüşmesinde buluverdim ve ise alındım.

Sabahtan beri ayaklarım yere basmadı diyebilirim.

Diyeceksiniz ki çocukla çolukla nereye başlıyorsun?? İsin en müthiş kısmı da bu iste :) Bir cocuk yuvasında calisicam ve İnci de oradaki bir sınıfta duracak. !
Bu mucize değil de nedir him? :))


Malumunuz İnci doğduğundan beri evdeyim. Anne olmak muazzam bişey tamam ama ben çalısmayı da cok seviyorum. Yani evde oturmak pek bana göre değil. Çalışırken kendimi cok daha iyi hissediyorum. Aktif olmak ve Eve katkı sağlamak beni canlı tutuyor. Evde oldugum zamanları da keyifli hale getirmeye çalışıyorum hobilerimle dikiş,kendin yap vs. Ama çalışmak çalışmak çalışmak gercekten harika birşey bana göre.


Bu is fırsatı için Tanrı'ya şükürler olsun.

Gün bitmeden önce bu güzel haberi bloğuma iki satır yazıp paylaşmak istedim.

Cok öptüm ❤❤

23 yorum:

wtf? dedi ki...

hehehe süpermiş... darsı başıma peony (^-^)

Lifetoastylized dedi ki...

Beklemediğimiz bir anda böyle güzel şeylerin olması çok hoş oluyor. Tebrikler..

http://lifetoastylized.blogspot.com

gooogoook dedi ki...

Sizin adınıza sevindim, hayırlısı olsun, inşallah gönlünüze göre gelişir herşey;).

pinosh dedi ki...

aaaa süpermiş kuzum, pek sevindim senin adına :*

Grace Happy dedi ki...

holeyyyy cok sevındım :)

simple present tense dedi ki...

Negzel yaz fotoları koyuyosun yaa..burada herşey grileşmeye,bordolaşmaya başlamışken fotoğrafların içimi açıyor

nesne dedi ki...

nasi geçti ilk gününnn?

vintage peony dedi ki...

Koşturmalı ama keyifli :) uyumaya hazırlanıyordum bloga son kez bakim dedim. :))

vintage peony dedi ki...

TSK ederim
Darısı basına evt ins seninde olur xx

vintage peony dedi ki...

Gercekten müthiş oldu bu :))

vintage peony dedi ki...

Cok TSK ederim inşallah sagolun
Sevgiler

vintage peony dedi ki...

Canimm cok sagol muck

vintage peony dedi ki...

Teşekkürleeeer :)

vintage peony dedi ki...

Bitanemsin öncelikle biliyorsun demi..
Nacizane yapmaya çalışıyorum iyi hissettiriyorsa ne mutlu canım.

missipisi dedi ki...

tebrik ederim. umarım güzel bir süreç olur senin için :)

Banyo Suyu dedi ki...

aaa süpermiş. hadi hayırlı olsun.
iyi gelir sana çalışmak.
İnci tanem ne yaptı? nasıl geçti ilk günü?

e-nsisters' blog dedi ki...

çok tatlı bir blogun var yeni keşfettik ve hemen takibe aldık, sen de bizimkini ziyaret eder ve takipçimiz olursan çok seviniriz;)

http://e-nsisters.blogspot.com/

simple present tense dedi ki...

Bilmem mi heç:) sendr benim biriciğimsin kiii

vintage peony dedi ki...

TSK ederim :))

vintage peony dedi ki...

Sagol Nes'im. Evt cok iyi geldi gercekten.
İnci tanesi ağladı tabi doğal olaraktan. Ama 5dk olmadan susuyormuş heheh :)

vintage peony dedi ki...

Tskler, ilk fırsatta bakicam

chfashiontrend dedi ki...

merhabalar:)))
Küçük bir not bildirmek istedim;
Bloğumda içimden geldiği gibi,beğeneceğinizi düşündüğüm bir hediye ve bir çekiliş var ..
Ziyaret etmeniz ricası ile,sevgiler.

Adsız dedi ki...

Katar'da hangi kreste calisiyorsun?