7.10.12

Piercing yaptırmak ya da yaptırmamak?


Heyoo!! 
Öncelikle Katar'dan herkese selam olsun.

Çarşamba günü buraya gelmeden önceki gece arkadaşımla Nevizade'de demlenirken piercing yaptırmaya karar verdim. Bazı şeyler biranda esiveriyor ya da korkuyosun ve yaptırmıyorsun. Daha önce mesela gidip yaptırmamıştım hatırlarsanız. 
Ama o gün "çılgınlık" yapıp yaptırdım. Çılgınlık diyorum çünkü çoluklu çocuklu bir bağyan için biraz radikal bir karar gibi geliyor bana.  Ha hadi diyelim karar aldınız bir de uygulaması var :) 

Ben çok korktum, adam kocaman iğneyi dudağımın üzerine sapladı yani. Uyuşturmaya uyuşturdu o bölgeyi ama iğnenin girmesi düşüncesi benim tansiyonumu epey düşürdü doğrusu. Bayılmama ramak kalmıştı ama biraz dinlenip toparladık  heheh :))

Fotoğraflarımdan da ne kadar korktuğumu anlarsınız. Hatta en sağ alt fotoda gözler gitmiş bence :D


6 yorum:

simple present tense dedi ki...

Anaaamm gözün aydın şekerim sen erdin muradına ben çıkayım kerevetine :))

Padme dedi ki...

Çok yakışmış bence,çok doğru bir karar olmuş.Bir dönem bende kullanıp sonra çıkardım ve tabii ki kapanıp gitti,benim burnumdaydı.Bir de bence çocuklu bir anne için hiç de garip bir durum değil,biz sanki toplum olarak psikolojik olarak yani öyleymiş gibi hissediyoruz,hissettiriyorlar,keyfini çıkarın bence:) sevgiler

pinosh dedi ki...

abuuuuu, hadi bakalım sonunda muradına ermişsin. gülü gülü kullan :D

vintage peony dedi ki...

yaptır sen de :)

vintage peony dedi ki...

Evet haklı olabilirsin, tşkler

vintage peony dedi ki...

ehuehue :) sağol