8.10.12

Dubai çakması

Merhaba!
Evimizde internet olmadıgı için site içindeki kafeteryadan şifre ile int girebiliyorum ancak.
**

Tüketim çağına uymucam dedim durdum ama en sonunda aldım i-phone U. Uygulamalarına deli oluyordum napimm :))

Bu postu da telefonumdan yapıyorum

**

Dün aksam İnci Ester'in yatağını aldık.
Az çok bilindiği üzere bu cevre ülkelerin en ortak yani bir sürü avm olması. Bu fotodan az çok anlasiliyordur.
**

Bende hep Libya kafası olduğu için beklentilerimi dusurerek geldim. Ama Libya Katar'ın yanından geçemez kesinlikle.

Gözlemlerim ve hissettiklerim kısaca böyle. Kaldığım sürece fotoğraflarla yorumlarımda nacizane bahsedeceğim.

Sevgiler..






1 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

istanbul'a daha yeni otururken düzeniniz şimdi bir de katar. uu iyi dayanıyorsun sen gerçekten :) Hayırlı olsun ailenize yeni hayat