28.10.12

Bizden haberler

Boyle başlıkları hiç sevmem aslında.
İnternetimiz %50 çözüldü. Çünkü sadece iphonedan girebiliyorum. Telefondan blog yazmak da pek eğlenceli olmadıgı için buraları iyice boslamisim.

Doha ya geleli 1ay olucak neredeyse. Gündüzleri yapacak aktiviteler oldugu için fena değil. Açık ve kapalı oyun parkı, yüzme havuzu, fitness, spa ücretsiz. Eh faydalanmamalı olmaz şimdi.

İnci ester çok hareketlendi hiç yerinde durmuyor. Evde sehpalara, koltuklara çıkıyor, tırmanıyor çaktırmadan onu izliyorum düşmesin çarpmasın filan diye gözüm üstünde ama bazen fenalık geliyor. Hergün parka götürüyorum ben de. Park'ta bi kuduruyo bi kuduruyo oh oh mis. Yoruluyor, uykusu geliyor. Enerjisini orada atsın istiyorum o yüzden.

Ben dikiş makinemi getirmedim çok ağır vs. Esim alalım diyor ama ben istemiyorum nedense, bu ara dikiş dikmek filan istemiyorum. Canım kitap okumak yazı yazıp, günlük, ajanda tutmak istiyor. İsin kotu yani Hiç kitabım yok :( buradaki turk arkadaslardan sorusturucam bakalım.

31ekimde sitemizde cadılar bayramı kutlaması yapılacak. İnciyi götürücem ama kostüm ısını napic bilemedim. Kumaş alıp basit bi pelerin filan mı yapsam diyorum ya da melek kanatları filan. OnerileriniZ varsa paylaşırsanız sevinirim.

Çok öptüm 😘💞💞💞

4 yorum:

nesne dedi ki...

istiridye kabuğu yap arkasına, onu da bembeyaz giydir, herkes adını öğrenir çabucak

vintage peony dedi ki...

Ayy akla baak. Fevkalade bir fikir ama bu :))
Nası yapıcım peki bi de onu desen :/

nesne dedi ki...

yelpaze gibi yaparsın başının arkasından böyle.. veya elizabeth yakası gibi bir şey.. bilemedim bak şimdi, sen hep daha iyisindir bu konuda

vintage peony dedi ki...

Hazır aldım bugün. Ama fikir için cok tskler.
Sevgiler.