27.9.12

Yap ve Giy Köşesi


Herkese merhaba!

Kadıköy Cuma pazarında satılan parça kumaşları bilmeyeniniz yoktur. Ben de geçenlerde gittiğimde kumaşlara dalış yapıp 6-7 parça birbirinden farklı kumaşlar almıştım. Bazen hangi kumaş ne içindir diye düşünmeden alıyorum. Yukarıdaki ince kumaş da pijama içinmiş.

Kalıbım olmadığı için askılı düz badi ve eşofman altının kalıbını kağıda çıkarıp, biçtim. Biraz büyük yapmışım(garanticilik işte).
Küçük olmasın da büyük olsun gibisinden..
Nasıl olmuş, beğendiniz mi dikiş canavarları :P



Not: Kısa kollu diktim çünkü, ben bu yıl bana hep yaz. Katar'da Kışın en düşük 12 derece yuppii ^__^


Hep ihtiyacım olan takılar!!




Takı alışverişini Eminönü'nden yaptım. Kolye ise Kontes Takı'dan bizzat hediyedir <3 p="p">
Facebook sayfasında harika modeller var, isterseniz sipariş de verebilirsiniz.

Çok öptüm!

7 yorum:

BlogVintage Duygular dedi ki...

Ellerine saglik,cok güzel olmus! ;)

simple present tense dedi ki...

Çok güzelmiş lo o gurugaffalar.

vintage peony dedi ki...

Sağol :)

dikisdersi dedi ki...

büyük kesmen daha iyi bence .esnemeyen kumaş ya yatarken dizlerini kesmes ,hatta ben bunu gündüz bile giyerim :))

güle güle kullan

nesne dedi ki...

hiii çok güzelmiş! güle güle giy efil efil

nesne dedi ki...

hiii harika olmuş!!! rahat rahat giyersin işte efil efil, ellerine sağlık

nesne dedi ki...

hiii çok güzelmiş! güle güle giy efil efil