20.9.12

Yap ve Giy Köşesi

Katinanın elinde makinaa

Yap ve Giy köeşsine hoşgeldinizzz.

Bundan sonra birşeyler yapınca bunları yap ve giy köşesinde paylaşıcam :)
Güzel poz verebilsem daha güzel olucak tabi ihihi.

Dün peplum bluzun dikişini bitirdim, akşam üzeri giydim bile. Bu bluzu gidip zaradan alsaydım bu kadar mutlu olmazdım herhalde. Birşeyler üretmek bana apayrı bir keyif veriyor.

Çok hataları var tabii ki. En başta pensleri dikmeyi beceremedim(pratik yapmam gerek). 

Acemi işi napalım, öğreniyoruz işte. Siz de idare edersiniz artık değil mi? 

Sizi gidi dikiş ve diy canavarları siziii ^__^

Kocaman öpücükler ❤ ❤ ❤


3 yorum:

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

diktiğin hep daha değerli oluyor, di mi, ne güzel....çok da güzel olmş, iyi günlerde giy:))

Müge dedi ki...

çok güzel olmuş güle oynaya giy :) benim de iki tane yarım peplum var elimde biterse yayınlayacağım inşallah. bende acemiyim ama dikmek terapi gibi geliyor insana

BlogVintage Duygular dedi ki...

Cok güzel olmus, güle güle giyin ;) Evet kendi diktiginin yeri, degeri bambaska ;)