19.9.12

Pfaff Overlok Makinesi






Günaydın günaydın günaydın!!
Nasılsınız bakalım? Haftanız keyifli geçiyordur umarım.

Benim biraz hareketli. Katar'a gidiş için evrak ve Pasaport işlemlerine başladım. Kısa bir süre sonra da valiz işleri başlayacak. Katar'da olmayan şeylerden götürmezsem olmaz, mesela beyaz peynir :) Hiç dalga geçmeyin. Birkaç parça (kg :) ) öteberi götürmenin ne zararı var şekerim :P


Fotodaki becerikliden bahsedecek olursam; bu bizim ovallo :)
Rahmetli anneannem öyle söylerdi, overlok'a ovallo derdi.

Aylardır rafta duruyordu ama ben açmaya cesaret edemedim. Geçenlerde bi el attım. Önce kapaklarını açıp temizledim, hareket eden kısımlarını yağladım, iplikleri taktım ve kullanıma hazır hale getirdim. 4 iplikli, 1'i sağlam dikişi yapıyor, bıçağı kumaşın fazlalığını kesiyor.

Dün peplum bluzun iç dikişlerine overlok çekerken sizin için fotoğraflamak istedim.

Bugünlük havadisler böyle.

Sevgiler, öpücükler ❤ ❤ ❤

3 yorum:

Banyo Suyu dedi ki...

anaa bunun bir de ayrı makinası mı var?
ben hala benimkine ip takamadım :(
beceriksizlikte son noktayım yemin ederim.
Katar'a gitmeden bir cadde bir park bişiler yapıcaz bak unutma.

CEPAYNASI dedi ki...

tam da evde kullanmaya uygun boyutta...

Evrim Sportmen dedi ki...

Qatarda beyaz peynir bulabilirsiniz hatta sucuk vs. hepsi turk mali..