20.9.12

Libya Savaş Sonrası

Selam!
Bu sabah Libya'yla uyandım resmen. Nedenini anlamadım ama sanırım tekrar bir arap ülkesine gideceğim için, bilinç altım bunlarla dolu olmalı.

Libya içinde tatlı anların ve anıların kaldığı bir yer orası artık ve hep öyle kalacak en azından benim için.

Yakın bir zamanda Libya'nın savaştan sonraki halinin fotoğrafları ulaştı elimize. Tabii ki sevinç ve tatlılık yok o fotoğraflarda..! Aksine bombalanmış, viraneye dönmüş yıkık bir kent var.




Burası bizim kaldığımız lojmanlar. Sağdaki bizim evimiz-di.

Bu fotoğrafta yok çünkü bombalanmış. 


Burası da ofisler.

Ve bu da benim ofisim!

Libya'daki savaş sırasında yaşadıklarımızı bu postta paylaşmıştım.




1 yorum:

battodol dedi ki...

benim için de öyle :)
ordayken çok söylendim ama gene de güzeldi bea :)
yazık bu halini görmek üzüyor beni.