9.9.12

İnci Ester'in Doğum Günü

Herkese selam!!
Canım kızım 1 yaşına girdi. 1 yıl nasıl geçti hiç anlamadım diye klişe bir giriş yapayım hemen :)

Çok mutluyum herşey harikaydı, sevdiklerimiz yanımızdadı ama bir yanım buruktu. Eşim yurtdışında olduğu için malesef doğumgününe katılamadı.

**

Takip edenler bilirler, haftalar öncesinden doğumgünü süslemelerine, temalı partilere vs. sürekli bakıyor ve fikirileri sizinle paylaşıyordum.
Doğumgününü İzmir'de ailemiz ve sevdiklerimizle yapmaya karar verdik.
Aslında doğumgünü için bir yer tutmak bana çok saçma ve gösteriş meraklısı birşey gibi gelirdi, daha mütevazı istiyordum önceleri(büyük konuşmamak gerek!!). Ama hep gözümün önüne yemyeşil ve ağaçlık bir yerde kutlamak geliyordu. Açık havada kutlama fikri çok hoşuma gitti ama İzmir'de öyle pek çok seçeneğiniz olamıyor malesef. İnternetten Eren'in önerdiği Büyük parktaki Portakal Cafe'ye baktım ve hemen rez. yaptırdım. Parti için özel bir köşe hazırladılar. Biz de benim önceden hazırladığım kağıt ponponlar ve balonlarla biraz süsledik.

Doğumgünü temasını Kraliçe tacı, renkleri de fuşya-beyaz seçmiştim.




Annemle 2 gün öncesinden şeker hamurlu kurabiyeleri hazırlayıp paketlemiştik. Cupcake standına koyduk.


Boş bir çerçeveyi tüllerle ve ıvır zıvırlarla süsleyip içinde fotoğraf çekildik.


Saçına, rujuna bayıldığım Blogger rulz Pınar da oradaydı bol bol fotolandık pektabi.
 

Bu güzel fotoğrafları Mati çekti hem güzel fotoğraf çeker hem de çok güzel poz verir kensi. Çok öperim
Kızımın elbisesinin tasarımı ve dikişi bana, düzeltmeleri kayınvalideme ait.(Bkz. gelin-kaynana toprak)

Pastayı Şekerden Düşler hazırladı. Tam olarak istediğim gibi olmuştu.
Çok ama çok beğendiğimi belirtmek isterim.


Komikleşmeler de yaptık arada :) Akşam üzeri İncikuşum yoruldu. Poz felan veremedi hiç.
*Gözlük ve bıyıkları printer'dan yazdırarak kendim hazırlamıştım.
 

 Bir arkadaşım çocuklara yüz boyama ve şapka süsleme aktivitesi hazırlamıştı.

**
Genel olarak yorucu ama çok keyifli bir doğumgünü kutlaması oldu. 

"İyi ki doğdun benim melek kızım. Seni çok seviyorum."


14 yorum:

Banyo Suyu dedi ki...

amanın şahane olmuş bak. tam istediğin gibi açık havada.
iyi doğmuş tatlı bebe. nice güzel yılları olsun hep birlikte. öperim 2nizi de.

simple present tense dedi ki...

İnci cigimin her gunu her yasi birbirinden guzel olsun insallah.mutluluklar diliyorum bir omur boyu sevdiklerinizle.
Cok heyecanlandigimiz uzun zamandir uzerinde konustugumuz bu mutlu gun arkadaslarimizla beraber keyiflenince tadindan yenmez bir hal aldi.gene yapaliiimm gene yapaliim :))
Ayrica maharetlerin konusunda seni tebrik etmeden gecemeyecegim.hersey harikaydi bitanecigim.aylavyu

pinosh dedi ki...

valla çok güzeldi her şey vinti'ciğim. hele o kurabiyelere bayıldım! öperim ikinizi de :)

vintage peony dedi ki...

Evet istediğim gibi olmasına çok sevinim zaten, İnşallah Banyosuyucum sağol. Biz de öptük

vintage peony dedi ki...

Siz geldiniz daha da güzel oldu muck muck

vintage peony dedi ki...

Sağol canım!!
Ben de sana teşekkür ederim ;)

CEPAYNASI dedi ki...

2 sene sonra renge de,
konsepte de kendi karar verir:)
nice yıllara tatlı kızına!

vintage peony dedi ki...

:))
Teşekkürler

atolye nott dedi ki...

doğum günü kutlu, mutlu olsun kızınızın .)

GeCe dedi ki...

cok guzel olmus pek bi nostaljik gorunuyorsun ama cok tatlisiniz, nice guzel yillar dilerim kuzuya

gulsinem dedi ki...

merhaabaaa
blogun ne kadar hoş çok beğendim! :) minik kuş iyiki doğmuş çok güzel görünüyorsunuz..
seviler
bu arada bu gece 00.00'de biten çekilişim var katılırsan mutlu olurum. Forever New kolye hediye ediyorum.
görüşmek üzere
http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

vintage peony dedi ki...

Ben de kendimi nostaljik buldum aslında tek farkeden sen oldun teşekkürler :)

vintage peony dedi ki...

Teşekkürler

BlogVintage Duygular dedi ki...

Dogum günü kutlu olsun minik melegin! Nice nice saglikli mutlu seneleri olsun. Hersey harika görünüyor yalniz ;)