18.8.12

Tığ işi kırlent


Herkese merhaba!

Bayrama sadece 2 gün kaldı.
Kimimiz tatili fırsat bilip biraz uzaklaşacak, kimimiz ise akrabalar, yakınlarla bayram ziyaretleri yapacak.
Sizin planlarınız neler?

Yaz aylarında sıcaktan mıdır nedir, tığ işi, örgü pek yapılmıyor. Ben mesela yünü örerken elim terlerse içim gıcıklanır :D Hayatta yazın yapmam yünlü birşeyler, kışın daha rahat zaten hava soğuk eller anca ısınıyor. 

Uzattım gene sanki. Neyse vakti zamanında şu battaniyelere bakıp bakıp iç geçirmişliğim olmuştu.Pinterest'te bu modeli de görünce hemen işe koyuldum. 

Yüncüden çile şeklinde aldım. Elimde pembe ve gri vardı, pastel tonları sevdiğim için yakıştırdım.

Nasıl yapıldığına bile bakmadım sdece mantık yürüttüm. Zigzag olabilmesi için 2 zincir eksik - 2 zincir fazla olması gerekiyor diye düşündüm. Birkaç sıra yanlış örüp söktüm ama en sonunda modeli oturtup örmeye devam ettim. Siz benim gibi mantık yürütmek yerine şuradan ve şuradan nasıl yapıldığına bakıp öyle başlayın. :)

Herkese iyi bayramlar ve iyi tatiller..


Hiç yorum yok: