7.8.12

Temalı Parti






Merhaba,
ben hala bıraktığınız yerdeyim yani parti fikirlerine göz atıyorum, araştırıyorum. Son yıllarda doğumgünleri başta olmak üzere, partilerde bir tema belirleniyor. Bence bütünlük, görsellik ve uyum açısından çok hoş oluyor. 

Yukarıdaki fotoğraflarda "Güneş ışığı" teması oluşturulmuş. Yaza çok uygun sarı ve mavi detaylar oldukça fresh bir görüntü yaratmış. Fikirler gerçekten harika ve evde kendinizin de hazırlayabileceğiniz şeyler. Eğer zamanınız yoksa bunu sizin için gelip yapan organizasyon şirketleri var. 

Ben bu partide en çok en alttaki fotodaki musluklu limonata şişesine bayıldım!

Yazdırılabilir detaylar ve daha fazla fikir için ucreateparties.com sitesine bakabilirsiniz.

Mutlu günleer.. :)


10 yorum:

Matissera dedi ki...

çook güzelmişşş, ama hiç bi doum günümü neşeli parti havasında geçirmemiş olan ben, sadece bakmakla yetiniyorum :/

Rainbow Gatherer dedi ki...

bende bayılıyorum musluklu şişelere , yurtdışında çok moda burda da başlar yakında. paşabahçelerde satılıyor.

vintage peony dedi ki...

Hadi yaa.. Tüh bu sene kaçırdık ama gelecek seneye sana güzel bi parti hazırlayalım!!

vintage peony dedi ki...

Ben bir iki yerde gördüm ama su için sandım ve suyu sürekli ona doldurmanın çok zahmetli olduğunu düşündüm :D

Dışavurum dedi ki...

Linkini verdiğin site de güzelmiş, ben de bu aralar kafayı oğlana yapacağım partiye takmış durumdayım. Esinlenirim şimdi bu siteden de. allahtan Pinterest var bu arada, süper fikir veriyor.

Banyo Suyu dedi ki...

Sen ne düşünüyosun Vint?
Ne teması kullanacaksın.
Sizin az kaldı. Ben bizimkini bile düşünüyorum daha şimdiden :)

vintage peony dedi ki...

Pinterest süper evet!!

vintage peony dedi ki...

Kııız çok az kaldı ve hiçbişi yapmadım. Benim aklımda kraliçe tacı, fuşya-beyaz var. İnternetten printables bakıyorum, tütü filan da yapıcam daha ohoooo :D
senin gözüne çarpan neler var?

Banyo Suyu dedi ki...

Gözüme çarpan değilde ben nerde nasıl yaparız diye düşünüyorum. bizim ev çok çok ufak çünkü.evde imkansız. dışarıları da ateş pahası. hava da soğuk olacak.bilmiyorum yani.
ben renkler üzerine yoğunlaşmayı düşünüyorum. rengarenk olsun istiyorum.tabi yapacak yer bulursam. bakalım.
bişey lazım olursa haber ver.

vintage peony dedi ki...

Bulursun başka alternatifler canım daha var.
Sağol, tamam veririm.