13.8.12

Konuşan Telefon


Dün hava çok kapalı olduğu ve yağmur beklendiği için garanticilik edip alışveriş merkezine gittik. Capitol'ü çok merak ediyorum içinde Carter's ve Chicco olduğu için ama gitmesem de olurmuş dedim. 

İnci yapı olarak sakin bir bebek olmasına rağmen sonuçta pusetinde oturmaktan bir süre sonra sıkılıyor. Çoğu zaman kucağıma alıyorum ama o da artık ağlayınca alındığını iyice öğrendiği için bunu kullanmaya başladı. Bu konuda kaynaklara ve bilenlere danışmaya ihtiyacım var. :S

Oyuncak sevmediğimiz için çocuğuma da pek fazla oyuncak alışverişi yapmıyorum diyebilirim. Zeka gelişimine faydası olsun diye genelde İkea'nın ahşap oyuncaklarını tercih ederiz. 

Yanımızda taşıyacağımız müzikli bir oyuncak aldık. Fisher-Price müzikli telefonu. Bu oyuncağı görünce diğer sessiz İkea oyuncaklar çok sıkıcı geldi gözüme :)

İncoş da çok sevdi zaten.

Problem solved! :)

2 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Chicco'nun ışıklı-sesli telefonu var, o da çok güzel. Ben de oyuncak taraftarı değilim, daha doğrusu Efe çok da oynamıyor. İkea'nın oyuncaklarını da Montessori'ye yakın olduğu için seviyorum ve alıyorum.

vintage peony dedi ki...

Ben Mothercare'de bu modeli gördüm sadece, başka yerden bakma şansım yoktu.