13.8.12

İnci'nin Cicileri


İnci'nin cicileri karşınızda..

Şimdi şöyle amirim; ben aslında yaptığım alışverişleri paylaşan biri değilim bilindiği üzere. Fakat bugün bir çocuk mağazasına gittim, kıyafetlerin kalıplarına, renklerine bayıldım üstelik fiyatlar acaip uygundu. Mesela en pahalısı fazla belli olmuyor ama fırfırlı etekli-tayt 18tl. O yüzden paylaşmak istedim.

Gözlemlediğim kadarıyla Türk çocuk tekstil markaları biraz özensiz gibi geliyor, bilmiyorum belki de bana denk gelmiştir. Ama Zeyland'ın ürünleri şahaneymiş hakkaten.. 

Beyaz pantolon çook şirin oldu. ❤

Kaçtım şimdi.

Öpücük ve sarılma ya da kisses&hugs:)

2 yorum:

Derya Kuzusu dedi ki...

İncinin cicileri çok şık hepsini iyi günlerde kullansın. Benden kalpli yastık yapılışını istemişsiniz mail adresinize gönderdim. Sevgiyle kalın..

vintage peony dedi ki...

Sağolun mailiniz için ayrıca teşekkür ederim.
Seviler.