30.8.12

Fotoğraflı kısa cümleler


Ana-kız beyaz pantolon giydiğimiz bir gün,


Beyaz Fırın'dan Şampaşa ve ıslak kek (acaip tatlım gelmiş)

Gratis'ten aldığım pastel renklerden oluşan far paleti,


Roka-marul-şeftali salatası, değişik tatlar denemeyi severim
**Fesleğenle enfes oluyor.

Yakın geçmişte başladığım atmasyon zig-zag yastığı tamamladım. Soldaki yastığı ben dikmiştim, sağdaki ise İkea'dan.


Bu da yemek masamızın üstü(!) Bir süredir yemek amaçlı kullanamıyoruz. Doğum günü, parti ıvır zıvırları heryerde!!

14 yorum:

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

anne kız aynı giyinenlere bayılıyoruuuum:))) ilerde kızım olursa kesin aynı giyinicez, ben ona da dikiceeem:)) hihihiii

vintage peony dedi ki...

Eminim şahane şeyler yaparsın :)

Doorstepping dedi ki...

Cok güzel zayıflamıştım Vintycim, fotografınıza da hayran kaldım, öperim cok!

Banyo Suyu dedi ki...

aynı bizim yemek masasının üstü gibi :)
ama bizim dağınıklığımız genel.ortada parti filan yok.

fuly dedi ki...

ama ama ama siz çokkkk tatlısınız :)

Handesign... dedi ki...

salatanın tadını çok merak ettim, ben de bayılırım farklı tatlara en kısa zamanda bi deniyiciim :D

Dışavurum dedi ki...

Ah bizim evde de her yer karton, makas, ıvır zıvır doluydu. Doğumgününü yaptık ve üstümden yük kalktı, ev pırıl pırıl oldu birden. Çok güzel bir telaş ve dağınıklıktı gerçi, her şeyi kendin yapmak çok zevkli. Sizin doğumgününü de çok merak ediyorum sonuç ne olacak diye, baya özeniyorsunuz belli.

Merve Gizem Oluş dedi ki...

her şey çok güzeel :) far paleti çok ilginç geldi, bayıldım :))

vintage peony dedi ki...

Tşkler biz de size bayılıyoruz, muck

vintage peony dedi ki...

:))

vintage peony dedi ki...

çok teşekkür ederizz

vintage peony dedi ki...

çok şükür bitti bugün :)

vintage peony dedi ki...

Gratis ;)

BlogVintage Duygular dedi ki...

Harika görünüyorsunuz.. ;)