23.8.12

Doğum günü süslemeleri



Selam!
Aslında bu terör olaylarından ötürü birkaç gündür canım çok sıkkın. Hergün, hergün bomba haberleri beni çok üzüyor ve ülkemin geleceği beni çok endişelendiriyor. Her ebeveyn gibi, kendimden de öte evladımın vatanında huzurlu bir şekilde büyümesini istiyorum. Artık kimsenin bu haberlere takati kalmadı eminim. Elimiz kolumuz bağlı gibi sadece seyredebiliyoruz. Twitter'da kıyametler kopuyormuş gibi görünse de sanal alemde yapılan hiçbir eylem ya da görüş istenilen yerlere ulaşmıyor bence. Seçim zamanı gelince kimse oy vermeye gitmiyor, bu oylari kim veriyor diyorlar bir de.. Erzakla-kömürle kandırılan yurdum insanı takır takır oylarını veriyor.

Çok fazla politik muhabbetlere girmediğim gibi burada da yorum yapmak istemiyorum ama bu olanlar yüreğimi dağlıyor. Kaç ocak söndü bu terör illeti yüzünden..

***

Bugün kızımın yaklaşan doğum günü için hazırlık yaptım biraz.
Sizin için de printer'dan yazdırabileceğiniz "İYİ Kİ DOĞDUN" bayrakları ekledim. Temanıza uygun renkte olanı bastırıp, kare yada yine yuvarlak keseceğiniz renkli mukavvaların üzerine yapıştırabilirsiniz. Hepsini yapıştırdıktan sonra da iplerle birleştirip asabilirsiniz. 









6 yorum:

my little world dedi ki...

Senin payşlatığın www.picnik.com sayesinde fotoğraf düzenlemeyi öğrendim.Bu vefa borcum yüzünden sana şimdi bir parti sitesi tavsiye etmeden duramayacağım.Spam yorum sanma diye açıklamamı da yaptıktan sonra sitenin ismini söylüyorum:))

http://catchmyparty.com/parties/

yüzlerce parti sofrası resmi ve free printablelar var,sen yapmışsın gerçi bannerını ama fikir olsun diye bir bak derim.sevgiler..

vintage peony dedi ki...

Çok teşekkür ederim hemen bakıcam. Ayrıca faydam olduysa ne mutlu :)

Matissera dedi ki...

vintyymm çok güzel fikirler bunlar, sen de çook güzel yaparsın zaten ^^

vintage peony dedi ki...

ya sağol matim sen varya bitanesiiin mucck

nesne dedi ki...

bomba gibi bi parti olacak! her an fikir fışkırıyor içinden!

vintage peony dedi ki...

Hadi bakalım işşala :)