12.8.12

Ana-kız saç aksesuarı


Cumartesi Lush Lansmanı sonrası Bağdat caddesindeki Mado'ya oturduk. 
Sağolsun arkadaşım ben etkinlikteyken İnci'yle ilgilendi. Aslında İnci çok hareketlendiği için tedirgindim acaba yorar mı diye.. Şansımıza bıraktığımda uykuya dalmıştı geri döndüğümde hala uyuyordu :))

Burada yaptığım saç aksesuarını hemen topuzuma iliştirdim. Bu yaz ensede ve yan topuzlar çok hoşuma gidiyor. Yapımı da çok basit. İnci'yi ne zamandır süslemiyordum, görenler oğlan çocuğu diyordu artık :) Dün ben bile gözlerimi alamadım çok tatlı oldu. elbisesine uygun bir saç bantı yaptım.

Mutlu pazarlar, uzun kahvaltılar ve köpüklü kahveler ;)




8 yorum:

BeautyBubblesBlog dedi ki...

çok tatlı olmuş inci maşallah anne kız fotoğrafınız çok güze :)

pembe fiyonk dedi ki...

ikinizde çok hoş özüküyorsunuzz.....

Vintage Duygular dedi ki...

Ne kadar güzel, ne kadar tatlısınız! Maşallah size ;)

vintage peony dedi ki...

Teşekkürler :)

vintage peony dedi ki...

Sağol canım muck

vintage peony dedi ki...

Teşekkür ederiz ;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ahh nekadar tatlısınız.. nazar değmesin size..çok güzel gerçekten

vintage peony dedi ki...

Teşekkürler :)