4.6.12

Zaman koşarken..

Mayıs ayı ne ara başladı da bitiverdi ben anlayamadım. Zaman ne kadar hızla geçiyor bazen insan yetişemiyor. Neyse ki fotoğraf makinemiz var da ancak öyle ölümsüzleştirebiliyoruz :)
Efendim fırsat buldukça çektiğim fotoğraflarla son zamanlarda neler yaptığımızı anlatmaya çalışayım.
Sağ baştan say;


Annemlerin İstanbul'u fethinin bilmem kaçıncı gününde kız kulesi yamacı karesi. Ben daha önce görmüştüm o yüzden gitmedim, zaten çok yorulmuştum!
1 haftalık İzmir kaçamağımda Kemeraltına uğramadan edemedim. Kızlarağası Hanı yanında Türk kahvesi içip bu kedicikleri sevdim.


 İncoşcuğumun kulaklarını deldirdik :) Bu da günlük sallanma ve mayışma karesi >.<



 Bir ablamın tasarladığı İzmir sandaleti(mavi rengini pek sevmedim :( )
 Kitap okurken yırtmadığı anı ölümsüzleştirdik :)

 Kendime kolye yaptım
İncoşun dopik ayacıklarına ayak süsü yaptım.

 İçine artık sığabildiğim zibilyon tane pantolonum gardolabımın baştacı. Hepiniz benim bebeklerimsiniz!! Zayıfladım gelinim sen anla :D
 Bugünkü Viaport AVM gezmesinde bu güzel şeyi gördüm.
 Bu da Viaport AVM den yapay bir güzellik!
 Perşembe büyük gün!!! Allahın izniyle gidiyrük!

Öpenzi.

Hiç yorum yok: