11.6.12

Gelin Tacı


Yakın bir arkadaşım bu ay sonunda evleniyor. 
Onun adına çok mutluyum. 

Yanında olup düğün hazırlığı koşuşturmasını birlikte yapmak isterdim ama malesef düğüne dek yanında olamayacağım :( 

Ona uzaktan da olsa fikir verebilmek de de hoş napalım. 


En son görüşmemizde elbise bakarken Gelin Tacı alıp almadığını sordum ve birkaç model tavsiye ettim.  Sonradan tacını neden ben yapmayayım dedim. 
Tek ihtiyacım tel ve Swarovski taş. 

İnternetten beğendiğimiz bir modele bakarak yapmaya çalıştım ve ortaya böyle birşey çıktı.

Sizce nasıl olmuş?


5 yorum:

pinosh dedi ki...

oha, süper olmuş!!!! bilsem ben de almaz sana yaptırırdım vintim!!!

battodol dedi ki...

inanmıyorum sana harika olmuş vintyim...
süper süper!!!

vintage peony dedi ki...

HAdi ya walla ben de çok şaşırdım şimdi kendime :)

vintage peony dedi ki...

sağol canım, ya ben aslında tereddüt ediyorum beğenmezse takmaz filan diye ama, bakalım..

Adsız dedi ki...

afedersin ama çok boktan olmuş :)) arkadaşın bunu evcilik oynarken taksın :p