14.5.12

Rüya gibi bir düğün!


Cumartesi blogumun ilk izleyicisi tatlı arkadaşımın düğün törenindeydim. Kızım annem ve ben 3 kuşak oradaydık. Ben İnci'den fırsat buldukça fotoğraflar çekmeye çalıştım.


Katıldığım en mükemmel düğün olduğunu söylemeliyim. Herşey muhteşem bir şekilde ayarlanmıştı. Tüm organizasyon ince ince düşünülmüş ve gökkuşağı temasıyla bütünleşmişti. Detaylar, müzikler herşey çok profesyoneldi. Canım arkadaşımı gelinlikle görünce çok duygulandım, adeta bir Prenses gibiydi. Mihraba yürürken ben de en az onun kadar heyecanlandım. En mutlu günlerinde onlarla birlikte mutluluklarını paylaşmak büyük bir sevinç oldu benim için.. 

Ben evliliği uzun bir tren yolculuğuna benzetiyorum. Tanrı bu yolculukta her zaman onlarla birlikte olsun diye dua ediyorum ve bir ömür boyu mutlu olmalarını yürekten diliyorum.


















3 yorum:

Doorstepping dedi ki...

Ne mutlu, filmlerdeki gibi kareler :)

gasilhane dedi ki...

Mutluluklar dilerim, ne güzel baş başa vermişler öyle:)

Senem dedi ki...

canim arkadasim, sizin aramizda olmanizla cok daha ozel bir gun oldu bizim icin..iyi ki geldiniz..cok cok ozlenmektesiniz, opuyorum sevgiyle..herkese cok selamlar..senem&marcel