2.5.12

Çilekli Tartolet, Libya anıları..



Bugün Libya'da tanıştığım sevdiğim bir arkadaşım ve eşi akşam yemeğine geldiler. Libya'dan nasıl kaçtığımızı, kalan eşyaları, maceralarımızı gülerek anlattık durduk. Eski anılarımızı tazeledik. Hoş bir sohbet oldu. 

Hayat ne garip, yaşananlar dün gibi.. Kaos yerini maceraya ve en son anı olarak kaldı işte. İnci'm karnımdaydı o zamanlar. Elma çekirdeği diyorduk.

Döndükten birkaç hafta sonra arkadaşımın kuaför dükkanına gitmiştim. Saçını yaptıran bir müşteri konuştuklarımızı duyunca, meraklanıp sordu ve kadının ne Libya'da öldürülen insanlardan ne arap baharından haberi vardı. Nasıl bunlardan haberinin olmadığını büyük merakla sordum ben de, hiç gazete okumuyor musunuz, haberlere bakmıyor musunuz dedim. Fırsat yok vakit yok gibi geçiştirdi. Bu kez ben peki hergün Facebook'a bakıyor musunuz deyince pişkinlikle evet dedi. Kalakaldım!

Sizin de belki nedenleriniz vardır, dünya yıkılsa duymayabilirsiniz bu çok normaldir. Ama Facebooka bakmadan önce gazetelere çabucak ve kısacık bakın derim.

Libya'da "maceramızı" buradan okuyabilirsiniz.


İnci bugün oldukça fotojenikti. Ben de bol bol fotoğrafını çektim.

Çilekli tartoletin hamurunu buradaki, kremasını da buradaki tariften yaptım.

Ağzımız tatlansın, sevgiler..


4 yorum:

Leah dedi ki...

Saçları ne kadar da gür maşşallah diyeyimmm, mıncırmalık olmuş tam da <3

aşkın son hali dedi ki...

canım sık sık görüşelim özlemişiz sizi :) İnci'yle daha çok kaynaşalım...Tartolet çok güzeldi..çok öptüm...

ELFony dedi ki...

O dönemde facebook'ta bile Libya'da yaşananlar paylaşılıyordu.. O kadının dünyadan haberi olası yokmuş..
Bu arada tartolet süper görünüyor, ilk fırsatta denemeli ;)

battodol dedi ki...

bal bal yerim ben bunu, tam keyif adamı olmuş annesi :)

yaa libya demi ne çabuk geçti zaman, badenler bukralar :) öperim