5.4.12

Vintage Peony İstanbul Tur seferlerine başladı :Grand Bazaar - Kapalı Çarşı turu


Bu Hamam taslarından alıp, en kısa zamanda sevgili arkadaşım Eren'le hamama gidilecek!

 
Mis gibi kokan, kabartmalı sabunlar.

Muhteşem tasarlanmış ışıl ışıl lamba ve sarkıtlar

  

Alaaddin'in sihirli lambası.

 Osmanlı terlikleri
Keçe şapkalar

Tarihi çeşme.


  




 Bu da biizz..

  Lokmaya para vereceğimi hiç düşünmezdim :)



Merhabalar!!
Nasılsınız bakalım.
Dün İstanbul turistik tur düzenledim. :)
İskoçyalı tatlı arkadaşım beni ziyaret için İstanbul'a geldi. Biz de hemen attık kendimizi dışarlara. Vapurla Eminönü'ne geçip Tramvayla, Kapalı Çarşı'ya gittik.
Zaten içine girer girmez insanın içini sevinçle karışık bir gurur kaplıyor, gözleri doluyor. Nasıl olduysa hayalimde Fatih Sultan Mehmet'in İstanbul'u Fethi, Koskoca Gemiyi karadan yürüttükleri gözümün önüne geldi. İyi ki de öyle yapmış ve İstanbul Türklerin kalmış.

Bol bol gezip, fotoğraflar çektik. Muhteşem şeyler vardı, Kapalı Çarşının tarihi yapısına, güzelliğine bayıldım. Osmanlı etkisini heryerde görüyorsunuz.  Mis gibi kokular, Türk el sanatları, dokuma halılar, çiniler, takılar, lambalar..  Tarihimiz Ortalık cıvıl cıvıl, herkes sokakta. Kapalı çarşıdan sonra Eminönüne gidip takı yapmak için birkaç malzeme aldım. Yakında Butiğe koyacağım.

Gezmekten ayaklarımıza kara sular indi ama çok keyifli birgündü doğrusu.


4 yorum:

Magendiea M. dedi ki...

çok güzel kareler ne güzel tarihin keyfini çıkarmısınız;)

vintage peony dedi ki...

Sağolun, evet güzel geçti :)

banyosuyu dedi ki...

yaa merak ettim çocuk arabasıyla kadıköye nasıl gittiniz?
minibüsle mi?
kadıköyden sonrası kolay da vapur filan.

vintage peony dedi ki...

uff çok sinir dolmuşla gittik, katladm arabayı. metro açılsa süper olajjaak