29.4.12

Pantolon yenileme






Dikiş makinesi çıktı meydane!!
Gebelikti, doğumdu, taşınmaydı derken bir köşede sus-pus bekleyen dikiş makinemi gün yüzüne çıkarabildim. Geçen Salı Kadıköy pazarında buldumcuk yapıp 3 çeşit kumaş aldım ama hemen biçmek istemedim. Kaç aydır dikiş dikmediğim için ufak çaplı ısınma turuyla başlayayım dedim. İyi etmiş miyim :P

Gelelim pantolonun akıbetine.. Efendim ben bu pantolonu doğumdan sonra almıştım bedeni de 44 sanırım. Paçaları da bir geniş duruyor, salkım saçak. Söylemesi ayıptır kiloları verdikçe o paçalar gepegeniş bişey oldu, yürürken bile rahatsız etmeye başladı. En iyisi paçalarını daraltayım da şalvar gibi en azından güzel bi sıfatı olsun dedim..

Yapım aşaması;
İlk fotoda; eski halinin üzerine noktalar koydum. Makasla o çizgiden kestim. 2. fotoda eşit olması için kesilmeyen paçanın üzerine koyup diğer paçayı da kestim ve diktim. İşte bu kadar.

 İyi sabahlar, iyi pazarlar, uzun kahvaltılar efemm..







2 yorum:

Matissera dedi ki...

harika olmuş eline sağlıkk :)

vintage peony dedi ki...

:)sağol muccuk