24.4.12

Miniaturk - Çok fotoğraf içerir!!





 Dün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı resmi tatil olması sebebiyle anne-baba-bebek çekirdek ailesi olaraktan attık kendimizi dışarlara(İzmir şivesine dikkat) :) İstanbul'da gezilecek ve görülecek yerler listesinde bu kez Miniaturk vardı. Adı neden ingilizce diye soruyorum ama malesef ingilizce kelimeler toplumda epeyce yaygınlaştı. İnsanlar kendi aralarında konuşuyorlar ama böyle resmi yerlere türkçe isim görmeyi tercih ederdim. Bu da benim şahsi fikrim.
Gelelim Miniaturk gezimize..
Çok etkileyici çalışmalar vardı. Ben Dolmabahçe Sarayını, Peri bacalarını ve Nemrut dağı ve kalıntılarını çok beğendim.  Bildiğimiz ya da birçoğunu birebir gerçeğini gördüğümüz yapıtların aynılarının küçülterek inşa etmişler ve gerçekten şahane olmuş. Gidip yerinde görmenizi şiddetle tavsiye ederim. Gidemeyecekler için bol bol fotoğraf koydum. Bakalım beğenecek misiniz..












1 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Bende senin gibi düsünüyorum,kendi dilimiz dururken neden ülkemizde yabancinin dilini kullanalim ki? Tersini görmek mümkün degil..
Resimler , sizler harikasiniz. Gidip de göremeyenler icin cok keyifle okuyabilecegi bir post olmus. ;)