11.4.12

Kahkül Kararsızlıkları


Yıllardır kahküllerimi kestirip uzun müddet kullanıp sonra uzatırım. Bu yıl rekora imza atıcim 1,5 senelik kahkül uzatma şampiyonu oldum diyebilirim. 

Fotolardaki kahküllere gelince;
1. sırada bence enn güzell Zooey Deschanel
2. Hillary Duff yüzüne çok gitmiş, nice.
3. Keira Knightley biraz alnına yapışmış eh işte
4. Reese Witherspoon kötü! Kendsi zaten çok demode bir celebritydir.

Sizce fotoğraflarda en güzel kahkül kime çok yakışmış?

Geceleyin ünlüleri çekiştirmek de pek hoş oluyormuş hihihiii

Herkese iyi geceler :)

10 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

2 ve 4 dicem yüzlerine çok iyi gitmiş.bu kahkül meselesi çok zor kaç kuaförün elinde kaldım.)

Junkhead dedi ki...

Tabi ki de Zooey !

eliz vintage dedi ki...

en cok Zooey e yakışmış zaten kendisi hep kahkullu.Oldugundan da genc gosteriyor.Ben kahkulu en cok model Abbey lee ve lea seydoux a yakıstırıyorum.kendim de 10 aydır uzatıyorum kahkullerimi,artık son evredeyim sanırım:)sevgiler

GUTU dedi ki...

of acayip git-gellerdeyim bu aralar kahkül konusunda! ne zaman yapsam istediğim gibi olmuyor.. zooey'ninkiler çok güzel.. du bakalım ben biraz daha düşüneyim :B

vintage peony dedi ki...

Bazı kuaförler düdük gibi yapıyolar, sinir oluyo insan dimi :)

vintage peony dedi ki...

;)

vintage peony dedi ki...

Hehe :)

vintage peony dedi ki...

Senin kahkülün gelmiş, bu düşüncelerin akabinde kendini kuaför koltuğunda bulabiling tağtlıığm.. şahsen ben de öyle yapıcim gibi geliyor

marléne the third dedi ki...

çok benzediğimden ötürü tabisi de Zoey diyürüm!

vintage peony dedi ki...

:))