24.4.12

!!Giveaway!!


Hediyem vaaar!!

Efendim bendeniz Vintage Peony, siz değerli okuyucularıma giveaway çekilişi yapıyorum.

Bu kolyeyi kazanmanız için;

Facebook sayfamda ve Twitter'da ve blogunuzda paylaşmanıza gerek yoktur. Ama paylaşımcı ruhunuzu özgür bırakın varsın herkeşler bilsin, duysun bu giveawayimi. :))

Kazanmak için bu yazının altına yorum bırakabilirsiniz.
Çekiliş 1 Mayıs akşamı saat 18.00'de sona erecektir.

Not: Herkes sadece 1 kez katılabilir.


Bu arada Vintage Peony Butik'teki yeni ürünlere bakmayı da unutmayın canımcıklarım :)






15 yorum:

Aphraell dedi ki...

Ben de katılıcam bu sefer, ben ezik değilim ehehe :*

noraashira dedi ki...

ben de katılıcam, kahpe kader güüül :)

pinosh dedi ki...

benim neyim eksik ulen, katıldım gitti :D

3prenses dedi ki...

hmm çok güzel katılayım bende:)inşallah bana çıkar..:)

GUTU dedi ki...

ayy ben de istiyorum!!! dağılın!!

GUTU dedi ki...

yahu yorumum gitti mi gitmedi mi anlamadım.. neyse ben de varım.. ben hep varım.. yirim!

battodol dedi ki...

geil yavrum gel anneye gel :)

pommeler dedi ki...

benim olsun ki bu

Rüzgara Dogru dedi ki...

çok güzelmiş ki bu. ben de isterim inşallahhh! :)
https://twitter.com/#!/ruzgaradogruu
ruzgaradogruu.blogspot.com

görkem dedi ki...

pekala benim olabilir bence :)

Özlem dedi ki...

izleyicinim gfc: Özlem, çekilişe katılıyorum
ozlemelmacigil@hotmail.com

kampanyainsani dedi ki...

bence benim olsuun:))

kampanyainsani@hotmail.com

atolye nott dedi ki...

çok şık bir kolye. ben de istiyorum. sevgiler .)

Matissera dedi ki...

aa geç haberim oldu paylaşayım :) ama beni sayma vintym :))

noraashira dedi ki...

dağıldım şu an :)