12.4.12

En iyi el kremi arayışları










Gün içinde sürekli ellerimi yıkıyorum. Hijyen açısından çok önemli birşey. Sıvı sabunların içlerinde kimyasal temizlyeciler bulunduğu için ellerimi kurutuyor. Herkes nemlendiren, çabuk emilebilen ve  yağlandırmayan muhteşem el kremini arıyor. Diyelim ki en iyisini buldu, bu kez kesin bundan daha iyi bir krem vardır deyip aramaya devam ediyor.

Ben son zamanlarda kullandığım kremleri yukarıdaki fotoya ekledim. 
Vazelin,İlk sırada ondan bahsedeceğim çünkü, gün içinde daha nemli olması için geceden sürmeniz gerekli.
Gün içinde en etkili krem ise açık ara farkla Neutrogena. 
Locciatene ve Arko nemlendrme konusunda bence biraz zayıf.

Sizin en iyi krem :: şudur dediğiniz bir el kremi var mı peki? :)


Aşağıdaki videoda vazelinin faydaları bulunuyor.İzlemeden geçmeyin derim.

12 yorum:

éLLa Ç. dedi ki...

benim favorim bu http://www.semichem.co.uk/images/product/large/768.jpg

denediklerim icinde en iyi, en kaliteli vaseline'nin el ve tirnaklar icin özel kremi. super bir urun, asla degistirmeyi dusunmuyorum. benim biraz hassas ellerim var buna ragmen harika ise yariyor

mabelle dedi ki...

Vaseline Aloe Vera kullanıyorum ve hayatımın el kremini bulduğuma inanıyorum.Dediğiniz gibi ben de çok sık el yıkarım.Sıvı sabunlardan ellerim kurur,mahvolur.Ama bu kremi kullanmaya başladığımdan beri hiçbir şikayetim yok,kremi çok bile sürsem ellerim kesinlikle yağlanmıyor,vıcık vıcık olmuyor ama muhteşem nemleniyor.Çevremde kim denediyse kullanmaya başladı gayet memnunlar.Yani gözü kapalı vaseline'i tavsiye ediyorum.

vintage peony dedi ki...

Vaselin kazanıcak, galiba bu yarışı :) teşekkürler

vintage peony dedi ki...

ilk fırsatta alıcam

pembe fiyonk dedi ki...

içeriklerden çok anlamam ama Avon'nun en beğenilen gliserinli el kremi favorim.hemen toparlıyor ellerimi. bende neutrogena'yı merak ediyorum.)

Gizem Mizem dedi ki...

Kullananların hepsinden çok iyi yorum gelen Bodyshop Hemp Hand Protector denemek lazım.

Adsız dedi ki...

merhaba,

Gratis lerde bulunan dalan el kremi var.Ambalajı yeşil. Sadece küçük boyu bulunuyor çok da uygun fiyatı ama mükemmel ötesi nemlendiriyor. Kesinlikle denemenizi öneririm.

vintage peony dedi ki...

avon pek hoşuma gitmiyor ama hatrın için deneyesim geldi :)

vintage peony dedi ki...

deneyelim :P

vintage peony dedi ki...

hepsini tek tek deneyeceğim bak inan ki :)

ASLI - BB dedi ki...

vazelini ben çok önermem, çünkü petrolden elde ediliyor ve gözenekleri tıkıyor. sana önerebleceğim bugüne kadar kullandığım en iyi el kremi burt's bees'in shea el kremi. hem %100 doğal hem çok iyi nemlendiriyor. emilmesi biraz geç ancak gece sürersen sabah gerçekten onarılmış, çatlaksız yumuşacık ellerle uyanıyorsun.

vintage peony dedi ki...

Nerede satılıyor o krem acep?