26.4.12

Düdüklü tencere fobisi

Memnun kaldığım ürünleri burada paylaşmayı seviyorum.Başkaları da bilsin istiyorum. Pratik ve kolay olan şeyler bence hayatımızı kolaylaştırıyor. 

Düdüklü tencere fobisi olanlardandım. Ödüm patlardı, almayacaktım, patlar, çatlar derdim. Kayınvalidemin kullandığı Fissler'le tanışıncaya kadar. 1 yıldır neredeyse hergün kullanıyorum. Çok güvenli bir düdüklü tencere..

Üstelik çok hızlı! Örnek verecek olursam; Nohut ya da  fasulyeyi geceden ıslatmanıza hiç gerek kalmıyor. 
Kızıma sebzeli ve proteinli(et-tavuk) bir çorba ya da yemek yapacaksam,eti biraz kavurup sebzelerini çiğden ekliyorum kapağını kapatıp 15-20 dk pişiriyorum. Lokum gibi oluyor.
Belki bazılarına önemsiz gelecek ama ocağı az kullanmamızı sağlıyor ve en son ne zaman tüpü değiştirdiğimizi hatırlamıyorum bazen. Kabaca söyleyebilirsem bir tüp 4 ay gidiyor. 
Her kadın gibi evin beslenme-alışveriş-düzeninden sorumlu bakanıysanız, ekonomisini de sağlamış oluyorsunuz.
Vintage Peony bu ürünü çok çok tavsiye ediyor :)

Az önce Bonvagon'da indirime girdiğini görünce size haber vereyim dedim. Üye olmak isterseniz bu linke tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok: