22.3.12

Sling(Kanguru) Seçimim






İzmir'de İzban'a ve metroya yakın oturuyorduk ve ulaşım sıkıntımız olmuyordu. İnci'yi anakucağı+pusete koyup gezebiliyordum. Heryere rahatlıkla gidebiliyordum. İstanbul'da şuan oturduğumuz yerdeki metro istasyonu henüz açılmadığından pusetle çıkmak gerçekten çok zor oluyor. Gündüzleri yürüyüşe çıkabiliyorum ancak. Dolmuş ve otobüslere pusetle binmek imkansız. 

Hamileyken Ezio Sling almıştım(3. Fotodaki pembe olan).Kızım küçükken tek omuzla taşımak problem olmuyordu ama şuanda 6aylık ve 9kg oldu tosuncuk. Yani mümkün değil tek kol ile taşımak. Ne zamandır 2 kola takılan ve bebeği çanta mantığında taşıyan bir sling almak istiyordum ama beğendiğim Slingo Hug ve Mei Tai slinglerin sadece internetten satışı yapılıyor. Ben de internet üzerinden denemeden almak istemedim. İnci'yle birlikte denemem gerekiyordu, ben rahat edecek miyim, İnci rahat edicek mi? Açıkçası bir türlü işin içinden çıkamadım. Sonra aklıma Joker mağazasına bakmak geldi. Önce internetten mağazaların nerelerde olduğuna baktım, Kozyatağı Carrefour'a gidip deneyip kararımı verdim. Araba koltuğunun markası Cybex Kanguru. Markanın sağlamlığını ve Alman malı kalitesini bildiğim için hiç tereddüt etmeden aldım. Çok çok rahat bir kanguru. Bebeğin bacak kısmına herhangi bir baskı yapmıyor. Doğumundan 18 kg olana dek kullanılabilir. Ağırlığı 2 omuza eşitliyor. Bebek size ya da öne doğru bakabiliyor, isterseniz sırtınızda da taşıyabilirsiniz. 

İnci de ben de çok sevdik. 

Güle güle kullanıyoruz :)


5 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

oooy Masallah bu nasil bir melek,tam yemelik! Saglikli mutlu uzun bir ömrü olsun insallah ;)

Müge Hestbaek dedi ki...

Çok şekersiniz! Acayip şekersiniz! :)

vintage peony dedi ki...

Vintage Duygular çok teşekkürler, sizin prensesin de kalır yanı yok. O da çok tatlı canım benim :)

vintage peony dedi ki...

Teşekkür ederiiiiiz muccuk :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

selamlar
tuniko.com un sahibiyim.
cybex ideal bir taşıyıcı değil ne yazık ki. bebeklerin dışa donuk taşınması hiç onerilmiyor. http://www.tuniko.com/index.php?do=dynamic/view&pid=11 bu linki okursanız sebeplerini yazdım.
ayrıca dış donuk taşınan bebeklerin bacakları da desteklenmiyor. bacak kas gelişimi için uzun sure dışa donuk taşımamanızı oneririm.